Hejsa, er helt ny her så korrekt mig hvis jeg gør noget forkert. Lad os sige jeg har en hjemmeside som momondo, men hvor jeg bare "sælger" sko Så skal det være sådan at når nogen trykker på min hjemmeside at de er fx. kvinde, størrelse 39, stilletter, guld altså, guld er farven på stilletterne :-) Hvordan gør jeg så sådan at den fx søger INDE PÅ sneakershop.dk sko.dk og smartgirl.dk ? Ved der er noget med Google så du kan gøre så den søger igennem de indtastede sider, men så kommer de bare frem på google. Meningen er det skal fungerer lidt ligesom momondo... håber i forstår mig, det er svært at forklare.... PS det skal lige siges at jeg har lavet min hjemmeside på moonfruit.com Hilsen Mig som har brug for hjælp... :) PPS. har googlet efter det i lang tid, kan bare ikke finde svar. |
Hej Emilborg,
Jeg tror desværre at du skal bruge din tid på at få nogle tekniske kompetencer. Det hele kan udformes ved at lave nogle systemer som automatisk besøger siderne og foretage de ting du ønsker.
Brug evt. tid på at lære et af de meget brugte kodesprog! PHP, Python eller andet!