Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler i også kontor i Aarhus?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min virksomhed står i den situation at vi skal have et kontor i Aarhus C pr. 1/12. Men føler at de ledige lokaler enten er for store eller for små.

Kontorfællesskaber er ikke en mulighed for os, da lokalerne typisk er for små.

Jeg har derfor interesse i at vide, hvorvidt der skulle være nogle folk herinde som står og planlægger at flytte i nyt kontor og evt. kunne have interesse i at fælles leje et kontor i Aarhus C og på denne måde opnå en besparelse, mens vi får adgang til fine størrelser lokaler samt muligvis fælles mødelokale?

Lufter blot idéen da jeg har siddet frustreret og kigger på erhvervslejemål de sidste mange dage men finder meget få under 100 m2, hvilket er relativt stort for os alene.

Kontakt mig gerne med privat besked hvis det skulle have jeres interesse, så kan vi jo finde ud af at finde noget interessant for begge parter!

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 15:27

Vil blot nævne at jeg holder dialogen åben resten af ugen, hvorefter jeg i næste uge vil kigge på at anskaffe overdimensioneret lokaler til os selv :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:58

Jeg har et 53m2 kontor i Århus til 3000kr/mdr ... vi har opsagt det pr. 31/12 ... men hvis vi selv skaffer en lejer kan vi godt være ude før. Evt. kan i overtage nogen af vores møbler billigt, vi har 150/15mbit internet fra Stofa og vi har været 4 mand hernede.

Var det noget?

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 18:10

Du må meget gerne sende mig noget mere info i en privat besked.

Skulle du have plantegning og nogle billeder heraf ville jeg også være glad :) Arealet er nok ca. omkring minimum vi skal bruge, så derfor betyder lokalets opbygning meget!

Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 20:51

Vi har nu taget imod en god mulighed og fundet lokaler.

Derfor behøver flere ikke kontakte mig! - Ellers tak for jeres interesse :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)