Hejsa, Min virksomhed står i den situation at vi skal have et kontor i Aarhus C pr. 1/12. Men føler at de ledige lokaler enten er for store eller for små. Kontorfællesskaber er ikke en mulighed for os, da lokalerne typisk er for små. Jeg har derfor interesse i at vide, hvorvidt der skulle være nogle folk herinde som står og planlægger at flytte i nyt kontor og evt. kunne have interesse i at fælles leje et kontor i Aarhus C og på denne måde opnå en besparelse, mens vi får adgang til fine størrelser lokaler samt muligvis fælles mødelokale? Lufter blot idéen da jeg har siddet frustreret og kigger på erhvervslejemål de sidste mange dage men finder meget få under 100 m2, hvilket er relativt stort for os alene. Kontakt mig gerne med privat besked hvis det skulle have jeres interesse, så kan vi jo finde ud af at finde noget interessant for begge parter! |
Vil blot nævne at jeg holder dialogen åben resten af ugen, hvorefter jeg i næste uge vil kigge på at anskaffe overdimensioneret lokaler til os selv :)