Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg går med en drøm om at opstarte min egen webshop. Jeg skriver dette indlæg, da jeg håber at i har lyst til at dele ud af jeres erfaring omkring opstartsfasen. Selv er jeg ikke ret erfaren, dog er jeg afklaret med produktet der skal udbydes og er selv i stand til at udvikle en platform.

Jeg har rigtigt mange spørgsmål, og søger derfor en erfaren person, der selv har udviklet en succesfuld webshop. Spørgsmål som; Hvordan finder jeg leverandører og kommer i kontakt med disse, hvordan anskaffer jeg kontaktpersoner. Hvordan aftales kostpriser, og hvordan finder jeg den rette kvalitet som kan leveres i rette tid og mængde? Et bud på en startkapital samt et bud på hvordan hjemmesiden skal designes (både grafisk og simpelt for forbrugeren). Derudover ønsker jeg svar på hvordan jeg indgår aftaler med udbyderne af de produkt jeg vil sælge på min webshop og hvor disse skal findes (internationalt, nationalt)? 

Alt omkring opstartsfasen ønskes besvares.

Hvis du har tid/lyst til at hjælpe mig i min spæde start, vil jeg meget gerne kontaktes på min mail: claugeandrup@hotmail.com

På forhånd tak!

Mvh Christian Laugesen

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 08:55

Hej Christian 

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have et uforpligtende tilbud på en komplet køreklar shop efter dine ønsker :-)

Mvh Peter

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:00

Hej Christian.

Der er mange ting at tænke på i forbindelse med start af webshop.

Se en "beginners guide" her:
http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh. ShopNyt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)