Hvad er dit budget ? Hvis du kan komme lidt ind på det - gerne pm vil jeg meget gerne give et udkast til et design. Så kan du vælge om du vil betale for det.
Hvad er dit budget ? Hvis du kan komme lidt ind på det - gerne pm vil jeg meget gerne give et udkast til et design. Så kan du vælge om du vil betale for det.
Kom med et tilbud, hvad du vil ha for en side, som bliver frisket lidt op, så tager vi den derfra... :-)
Hej
Jeg er rimelig ny inden for faget, så jeg søger små opgaver som denne for at få lidt erfaring. Derfor vil jeg gerne tilbyde dig at lave den næsten omkostningsfrit.
Skriv en besked hvis det har interesse
Tak Jacob, at du tænker i ideer, og ikke kun i penge, som visse gør... :-)
Hvad betyder short codes?
Jeg har kigget lidt på denne side som inspiration. Hvis du evt kender nogle andre, der har fikset det på en flot og smuk måde, så sig gerne til :-)
mvh
CRAZY
Nu må du sku holde. Du skal takke for, at der er nogen der ønsker at bruge tid på at komme med ideer, men ikke surmule over folk ønsker penge for deres arbejde. Det er vidt forskellige ting.
Ret nu lidt op på din provokerende attitude ellers ender det nok også med, at denne tråd lukkes.
En side til 700 kr lyder af ret meget, og derfor søger jeg videre. Så nej tak endnu engang
Design4u:
CRAZY:
Tak Jacob, at du tænker i ideer, og ikke kun i penge, som visse gør... :-)
Hvad betyder short codes?
Jeg har kigget lidt på denne side som inspiration. Hvis du evt kender nogle andre, der har fikset det på en flot og smuk måde, så sig gerne til :-)
mvh
CRAZY
Nu må du sku holde. Du skal takke for, at der er nogen der ønsker at bruge tid på at komme med ideer, men ikke surmule over folk ønsker penge for deres arbejde. Det er vidt forskellige ting.
Ret nu lidt op på din provokerende attitude ellers ender det nok også med, at denne tråd lukkes.
Hej Jeg er rimelig ny inden for faget, så jeg søger små opgaver som denne for at få lidt erfaring. Derfor vil jeg gerne tilbyde dig at lave den næsten omkostningsfrit. Skriv en besked hvis det har interesse
Venlig hilsen Daniel Christensen
Hej Daniel
Det lyder godt, du kan altid lægge en besked i min pm her, så tager vi den derfra. :-)
Primært, tror jeg der skal leges lidt med bogstavernes størrelser, og et billede, eller en tegning/illistration, så det ik ser så kedeligt ud :-)