Godaften Aminoer. |
Kan være der ikke er så mange input :-(
Godaften Aminoer. |
Kan være der ikke er så mange input :-( |
Et hurtigt svar er at bruge AIDA modellen. Det er en kommunikationsmodel som bruges til marketing/ salgsbreve. Strukturen er som følger: A: Attention - skab opmærksomhed. Fang din modtager med et stærkt, men enkelt statement I: Interest - skab interesse. Hvorfor er dit budskab vigtigt for modtageren - er der penge at spare eller tid eller hvad? D: Desire - skab / synliggør et behov, en længsel efter din ydelse A: Action - opfordring til et næste skridt. "Jeg ringer til dig en af de nærmeste dage" eller netop nu har vi skarpe tilbud på ..." "svar inden 7 dage og vi..." Håber du kan bruge ovenstående ;-) Mvh. Anders |
Mange tak for svaret Anders. Uhhh lyder som noget jeg har berørt i min handelskole tid ;-) Mvh. Lasse |
Det du beskriver der er en kunst i sig selv Der er to ting du først skal have styr på… Din mail skal som udgangspunkt have en emnelinje der ”tvinger” modtageren til at åbne den. Selve mailen kan du med fordel opbygge på følgende måde: Overskrift Få nogle venner til at læse mailen igennem, og de skal være 2000% ærlige! Få den til at sige til når de får den der bla.bla fornemmelse, og reager derefter.
Held og lykke |