Hej , Jeg skal i gang med en webshop (sportsudstyr) Teknikken har jeg ingen forstand på eller interesse i.. OG derfor skal jeg bruge en enkel løsning, der selvfølgelig skal se godt ud samtidig med at den er nem at redigere i, indsætte billeder, varer osv. den skal også indeholde lagerstyring, og alle andre gængse funktioner. Spørgsmål går på: Har set på GoldenPlanets løsning der ser ud til at opfylde mine behov. Er en sådan abonnements model et godt valg, eller er der flere fordel ved at få lavet sin egen? Jeg kan regne ud at det i længden må være en dyrere løsning med abonnement end hvad jeg formentlig kan få lavet en god standardskabelon med eget logo til? Anbefaling ? God dag |
Det er meget "forskelligt" hvad folk synes er "nok til behov". Nogle vil sværge til at man ikke hænger på et tungt system, og ikke skal bruge lang tid på opstarten. På samme måde har du ikke en stor start omkostning, men har en lav start omkostning, og betaler for dit produkt mens du rent faktisk tjener penge. Det betyder lidt for likviditeten - men kan på sigt også blive en dyrere løsning. Medmindre det selvfølgeligelig er en afbetalingsmodel, og ikke en abonnementsmodel.
Personligt har jeg det altid bedst med selv at eje mine ting, og ikke leje en platform - men det kræver jo også man ikke starter 10 webshops man måske tror er der en god idé. Man skal virkelig tro på sin idé, og hvis din idé er rigtig god, er den helt sikkert også en investering på eks. 10.000 kr. værd.
Jeg har selv en kompagnon hvor vi gør i webløsninger, så du er selvfølgelig velkommen til at vende tilbage hvis du gerne vil have nogle drøftelser, enten her, i en PM eller på e-mail it@qp.dk.
De bedste hilsner,
Steffen Borg