Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - abonnementsmodel eller få sin egen ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg skal i gang med en webshop (sportsudstyr)

Teknikken har jeg ingen forstand på eller interesse i.. OG derfor skal jeg bruge en enkel løsning, der selvfølgelig skal se godt ud samtidig med at den er nem at redigere i, indsætte billeder, varer osv. den skal også indeholde lagerstyring, og alle andre gængse funktioner.

Spørgsmål går på: Har set på GoldenPlanets løsning der ser ud til at opfylde mine behov. Er en sådan abonnements model et godt valg, eller er der flere fordel ved at få lavet sin egen? Jeg kan regne ud at det i længden må være en dyrere løsning med abonnement end hvad jeg formentlig kan få lavet en god standardskabelon med eget logo til? Anbefaling ?

God dag

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 16:04

Det er meget "forskelligt" hvad folk synes er "nok til behov". Nogle vil sværge til at man ikke hænger på et tungt system, og ikke skal bruge lang tid på opstarten. På samme måde har du ikke en stor start omkostning, men har en lav start omkostning, og betaler for dit produkt mens du rent faktisk tjener penge. Det betyder lidt for likviditeten - men kan på sigt også blive en dyrere løsning. Medmindre det selvfølgeligelig er en afbetalingsmodel, og ikke en abonnementsmodel.

Personligt har jeg det altid bedst med selv at eje mine ting, og ikke leje en platform - men det kræver jo også man ikke starter 10 webshops man måske tror er der en god idé. Man skal virkelig tro på sin idé, og hvis din idé er rigtig god, er den helt sikkert også en investering på eks. 10.000 kr. værd. Smile

Jeg har selv en kompagnon hvor vi gør i webløsninger, så du er selvfølgelig velkommen til at vende tilbage hvis du gerne vil have nogle drøftelser, enten her, i en PM eller på e-mail it@qp.dk.

De bedste hilsner,

Steffen Borg

Tilmeldt 23. Jan 13
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 19:16

Tak

Er der andre der har erfaring med Golden Planet, og input til hvilke fordele der er ved at købe sin egen fremfor at "låne" en løsning som denne. Er der funktioner man typisk går glip af eller modsat får adgang til ved at købe sig adgang til en fast skabelon ala denne ?

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:12

Jeg kører Swingcar.dk på en GoldenPlanet løsning.

Fordele ved disse løsninger er nem og billig opstart. Tingene virker out of the box og alt det du kan nævne som det kræver for at shoppen virker.

På den anden side bliver du begrænset af det de har overvejet. Du kan ikke uden videre ændre ting som opfylder dine ønsker. Det kan tage tid for de får deres systemer opdateret og klargjort til nye tiltag / trends der kommer.

Fordele ved en egen løsning med et moderne shopsystem er kodestruktur og fuld adgang til koderne. Med deraf følgende faldgrupper og mulige problemer. Det er bestemt ikke noget for enhver. Derfor findes der shopsystemer som f. eks. GP.

Så det du 'typisk går glip af / får adgang til' er det de tilbyder i de forskellige færdige shopsystemer. Det må du sammenligene dem for at finde ud af. Der hvor det bliver svært er om 5 år. Hvad så? Er behovet uændret eller...

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 23. Jan 13
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 10:01

Tak for input til Jer - rigtig fint!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:21
Hej,

Vi kan sagtens sætte en webshop op for dig. Den bliver sat op i Wordpress, Woocommerce, som er et meget brugervenligt system.

Send os en mail på: sales@serverfruit.com
hvis du er interesseret i at høre mere.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:53

Gizmoalf:

Hej ,

Jeg skal i gang med en webshop (sportsudstyr)

Teknikken har jeg ingen forstand på eller interesse i.. OG derfor skal jeg bruge en enkel løsning, der selvfølgelig skal se godt ud samtidig med at den er nem at redigere i, indsætte billeder, varer osv. den skal også indeholde lagerstyring, og alle andre gængse funktioner.

Spørgsmål går på: Har set på GoldenPlanets løsning der ser ud til at opfylde mine behov. Er en sådan abonnements model et godt valg, eller er der flere fordel ved at få lavet sin egen? Jeg kan regne ud at det i længden må være en dyrere løsning med abonnement end hvad jeg formentlig kan få lavet en god standardskabelon med eget logo til? Anbefaling ?

God dag

Hej min ven,

Jeg har sendt en PB til dig :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)