Spørgsmålet drejer sig om, der ikke er mulighed for at se, hvad vare nr. 1 består af, efter at ordren er bogført? (vare nr. 1 er en stykliste med andre varer)Jeg har behov for en plukliste, hvor jeg kan se hvilke/hvor mange varer der hører under vare nr. 1 (i dette tilfælde vare nr. 111, 222 og 333) På denne måde vil det være betydelig hurtigere for mig at lave tilbud til mine kunder (el-installatør). Kunderne har kun behov for at se teksten (i dette tilfælde ”opsætning af stikkontakt”, og behøver ikke vide alle de underliggende materialer. Jeg selv derimod har behov for en komplet stykliste over de nødvendige materialer til projektet, for bestilling af varer. Kan det lade sig gøre?? Et eksempel her: |
Vi døjer med samme problem, og har tidligere forespurgt Summa om muligheden for at udskrive styklisten, hvilket de svarede at man ikke kan. Umiddelbart havde de slet ikke tænkt over muligheden men kunne måske godt se det smarte i muligheden.
Det eneste du kan med styklisten pt. er at samle (på skærmen i Summa) alle delkomponenter for beregning af den samlede system/varepris.
Pluklisten giver dig kun listen med de endelige varenumre.