Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med en plan om at starte op som selvstændig telefonpasser. Er der nogle der har nogle erfaringer med hvad der skal til som minimum, i form af telefon, programmer til pc osv, som i vil dele med mig. På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:39

Du skal bruge en række numre som kunderne kan omstille deres opkald til.

Du skal bruge en telefon :)

Du skal bruge et system der kan håndtere dine køer, agenter (når du bliver mere end en), velkomst hilsner mm. se eks. på firmafon,  firstcom mm.

Du skal bruge et system til at håndtere dine kunder, altså når du skal viderestille/sende beskeder mm. - Der kan du lave en kravbeskrivelse af netop dine behov også smide den på freelancer. I starten hvis du kun har en eller få kunder kan du måske sende direkte fra din mailklient/sms leverandør og bruge et excl dok. med informationerne om kunderne, men det betyder jo hurtig at hver besked ender med at koste dig mere end du kan tjene, men det er en billig måde, at komme i gang med. 

Men helt low et mailprogram, sms udbyder, en telefoni udbyder, en telefon og internet explorer :) 

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:19

Tak for hurtigt svar :-)  Har du måske nogle forslag til programmer og hvilken teleløsning jeg kunne bruge som start hvor der nok ikke er så mange kunder :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:17

Jeg vil umiddelbart forslå at du søger på PBX og køber en sådan løsning for hver kunde du har, så får du alle de gode muligheder med som gør du kan håndtere kundernes opkald bedst muligt.

Programmer kan jeg måske hjælpe med, hvilke programmer tænker du på? til at håndtere opkald, e-mail, sms eller?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så skal du bruge en medarbejder. 

Du kan (efter min mening) ikke køre telefonpasning alene hvis det skal gøres ordentligt.

Hvad hvis et kald trækker ud eller du taler med en potentiel kunde og du får et opkald?

Pointen med telefonpasning er at opkaldene bliver besvaret lynhurtigt, ofte har opkalder jo ventet hos kunden før han/hun ryger videre til dig, og så duer det ikke at de skal vente yderligere.

Taber du kald, så taber du også dine kunder.

Jeg ved godt at nogle vælger at starte alene, det er jeg ked af, for ofte møder jeg folk (potentielle kunder) der i hvert fald ikke skal have telefonpasning igen, for kaldene bliver jo ikke besvaret alligevel.... Det giver branchen et dårligt ry, og det er rigtigt øv, for selv om der er mange der kan bruge os, så er vores service slet ikke så let at sælge som man skulle tro.

Ang softwaren kan det gøres for en 30-40k hvis du skal have et ordentlig system, og som bacardil også skriver skal du derudover have en række numre som du kan give dine kunder at viderstille til. Regn med en 40-50k alt incl, du skal også have dig en ordentlig tlf og et headset, og det er vigtigt at det er en god kvalitet, du skal sidde med det hele dagen.

Pøj pøj med projektet :-)

Jeg har min telefoni og software hos Ipvision og er godt tilfreds.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

tag et kig på

www.phonepilot.dk

der e'har du et godt værktøj du muligvis kan bruge

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 11:00
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:06

Det system virker ikke oplagt til opgaven, der er stor forskel på ud og indgående opkald og håndtering af dem :)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:04

helt enig med bacardil.

Det er i øvrigt også vigtigt for dig jbrix, at du har adgang til en uddybende statstik for dine opkald, tidspunkter, varighed, indgående nummer osv.

Det er også vigtigt at du selv har adgang til at gå ind og rette i din opsætning af numre, software osv.

Jeg havde store problemer med at finde softwaren da jeg gik i gang, der var umiddelbart et hav af muligheder, men enten var det alt, alt for dyrt, eller også vendte de firmaer jeg kontaktede ikke tilbage, og det er simpelthen for uprofessionelt til at jeg ville købe hos dem.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 12:29

Jeg kan hjælpe dig med at levere et komplet PBX system med mange indkalds numre og detaljeret statistik for disse numre.

Smid mig en mail på pwr@qp.dk, og jeg kan give et uforpligtende tilbud :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)