Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Web programmører, - har brug for jeres hjælp!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk,

Jeg slog dette opslag op igår også, men da jeg desværre ikke noget feedback, 
tænke jeg lige vil prøve en sidste gang.
Når man hurtigt strejfer teksten virker det uoverskueligt og alt for langt, men hvis i bare gad og bruge 2 min på at læse det igennem og evt. komme med feedback, vil jeg af hele hjertet være taknemmelig.
Jeg vil meget gerne høre feedback på en idé som jeg sidder inde med.
Jeg vil meget gerne få lavet en mobil hjemmeside.
Handling:
Det skal foregår sådan at man f.eks. via en qr kode, blive linket over til min mobil hjemmeside.
Derefter vil forbrugeren se på sin mobil/ Iphone, at der dukker nogle muligheder op:
  • Valg af køn: Mand/kvinde - Dreng/Pige.
  • Oprette profil. (Men, man skal stadig kunne gå videre uden at oprette en profil.

Efter forbrugeren har valgt køn, vil næste "screen" være en form for underholdning.
F.eks. Et spil, en artikel, en video osv...

Spørgsmål:

Andgående underholdningsmaterialer:

• I forhold til de spil, artikler osv. Er det så muligt eller lovligt, at bruge de gratis apps der ligger på appstore? Eller de gratis aviser der ligger til rådighed? 

• Er det muligt og styre det på den måde at programmerne rotere hele tiden (f.eks hver 10. sekund?) Dvs. At hvis man syndes det underholdningsmateriale man nu blev linket til var kedeligt, så kunne man gå ind på siden igen også vil der automatisk være en ny ting fremme på skærmen. Så hvis der første gang dukker et spil frem, så næste gang dukker der en artikel frem.

Andgående oprettelse af profil:

• Hvis det er muligt og få underholdningsmaterialerne til at rotere. Er det så også muligt at opsætte siden sådan, at hvis du opretter en profil, så kan forbrugeren selv bestemme hvilke underholdningsmaterialer der skal rotere rundt?
  • F.eks. Hvis der nu er en forbruger der ikke bryde sig om at få artikler, så kan han/hun via oprette en profil, gå ind og vælge de underholdningsmaterialer han/hun vil have der skal rotere rundt.
Det hele kan godt lyde en smule indviklet, så i er mere end velkommen til at spørger ind omkring idéen.

Jeg vil gøre mit bedste for at svare så præcist som muligt. :-)

Med venlig hilsen
Daniel Najafi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)