Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikke video sekvenser til web brug.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen her der har kendskab til firmaer og produktion af unikke video sekvenser? Måske man kan selv på en smart måde, da min tanke er at bruge det uden lyd og sløret som i denne video det ville dog være fedt at få mig selv filmet imens jeg arbejde som i denne video.

Nogen der har erfaringer eller gode råd?

Vh
Allan

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:57

Hej Allan

Hvis det skal være helt simpel, så kan du bruge Movie Maker til Windows sammen med et webcam, du kan også lave rå redigeringer i det efterfølgende.

Hvilke programmer har du ellers til rådighed ? 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:10

Hej Juul,

Okay ja har samme tanke, jeg har tænkt mig at købe camtasia til andre projekter så her kan det laves, tænte bare på om der måske var nogle firmaer som gjorde sig i den slags.

Tak for dit input :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Du kan jo nok selv lave disse, da det ikke er så svært igen, det som gør det "magisk" er redigeringen efterfølgende.

Ved ikke om du har programmerne allerede, men er sikker på du arbejder med Adobe, så hvis du har Productions pakken, så har du hvad du skal bruge af software.

Har du videocam til 16:9 format, så optag dig selv fra forskellige vinkler og brug Camstasia til at optage det der sker på din skærm og hokus pokus, så klipper du det hele sammen, til en lille film, hver klip laver du så i 4 - 8 sec. længde, og sætter dem sammen, med baggrundlyd eller underlægningslyd evt. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:02

Hej Juul,

Tak for svaret, ja jeg har hele Adobe pakken så jeg prøver mig frem der :)

Vh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)