Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tapet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg tegner i min fritid og har efterhånden fået blod på tanden. Som en ekstra biting, kunne jeg godt tænke mig at sætte mine tegninger sammen til tapet.

Er der nogle af jer som ved, hvad det vil koste at få produceret tapet? Og kender I nogle leverandører, som er villige til dette?

- Mette

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 536
Skrevet kl. 16:58
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 20:05

Hej Mette,

Er det Tapet til dig selv, eller noget som skal masseproduceres? Hvis det er til dig selv, så er det ikke noget der kræver noget særligt, andet end gode filer :-)
Er det til masse produktion, så skal der temmelig meget til - vi har et par i vores netværk, som masseproducerer... Du er velkommen til at skrive til mre@printprovider.dk

/Morten 

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 08:52

Hej Mette

Det er noget vi i Illux kan hjælpe med. Vi producerer tapetordre fra 1 m2 til flere tusinde m2.

Prisen afhænger meget af mængden du bestiller. Startprisen er 240 kr. pr. m2 + 250 kr. i opstart. (priserne er inklusiv moms og levering)

Du er meget velkommen til at skrive, ringe eller komme forbi vores kontor og produktion i Skanderborg.

Jeg kan se at du er fra Lemvig. Jeg ved ikke om det taler for eller imod at jeg er gammel Harboørebo :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)