Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastbearbejdning i udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger nogle folk som måske har nogle gode og pålidelig kontakter til plastbearbejdnings virksomheder i udlandet - helst indenfor EU.

Sagen er:

Jeg er har fået fremstillet en prototype af et holder sæt jeg har udviklet, jeg har så brugt den sidste måneds tid på at indhente priser, fra forskellige producenter.

Det mest optimale vil være at sprøjtestøbe dem, men jeg har ikke liiiige kapital til at få fremstillet en støbeform. Så det billigste her og nu, vil være at fræse dem ud. Men de priser jeg har fået på dette er lige til den gode side også.

Så nu overvejer jeg lidt at få dem lavet i udlandet, i håb om en mindre enhedspris.

Så jeg tænker at der måske sidder en af jer derude, som måske "kender nogen, som kender nogen" der har nogle kontakter indenfor det område.

Jeg har .stp filerne klar

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet det samme, men fræsning eller drejning er bare meget dyrere end støbning. Godt nok kunne vi sælge spånerne, da der var meget materiale tab, men er det noget man satser lidt på, er støbning vejen frem.

Du kunne, afhængig af emnet, forsøge i Kina eller lign steder. der kan man få lavet forme til helt andre priser end i DK. Hvis du ikke skal have nøjagtighed på 0,05mm kunne det jo være en mulighed. Evt. efterbearbejde enkelte steder som er kritiske for mål.

Vi fik lavet et emne som kostede os omkring 130 Kr at få drejet og fræset (I kina), det får vi nu støbt for 8 Kr og formen kostede ca. 15.000. 

Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes.

Jeg kan hjælpe dig med kontakter i Ukraine (udenfor EU). Hvis det er interessant, kan du kontakte mig på nadya1804@vefel.dk

Med venlig hilsen

Nadya

PS. Vi eksporterer danske teknologiske udstyr til Ukraine, samt hjælper med at etablere produktion i landet 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)