Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop eller udvikling af produkt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg vil starte et projekt på et fundingsite(indiegogo.com , kickstarter.com osv.).
Jeg har står imellem et produkt og en webshop. Hvad tror i folk vil synes bedst om at give penge til?

Produktet:
Simpel elektronik(sammensætning af to ting som er opfundet), jeg er igang med selv at udvikle det. Pengene skal gå til design, kvalitet og producering.
Webshop:
Pengene skal gå til, ja.. design, seo osv. osv.
Hvis muligt et lille lager.

Jeg foretrækker hvis du har erfaring- eller har sat dig ind i en af siderne men hvis du har noget klogt at sige alligevel er det velkomment :)
Personligt vil jeg mene at et produkt vil få mest støtte men hvordan sælger jeg 1-3 produkter(forskellige versioner af det samme produkt). ?Vil tro at de kan sælges for ca. 200 kr per

God weekend :)
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 17:22

Du fortæller intet om dine ideer, hvorfor du nok ikke skal forvente respons.

Mht. webshop, tror jeg aldrig du får nogen til at give penge til.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 17:33

Hej Frederik,

Hvis du vil have seriøs respons på dit produkt, så bliver du nød til at fortælle noget mere. For mig kunne simpel elektronik være en lommelygte med kompas, det er en virkelig bred genre, som du i det mindste bør isolere lidt mere.

Hvad angår en webshop, så tror jeg ikke nogen vil financiere den slags på nogen af de to hjemmesider, men det kan selvfølgelig være. Men hvor kommer behovet overhovedet til financiering, når det kommer til en webshop? Priserne er da efterhånden så meget i bund på webhoteller og domæner, at få 1000,- kan du komme langt. 

Ved ikke om det besvarede dit spørgsmål, men synes ikke der var så meget at arbejde med.

Mvh.
Sigurd K.  

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:04
Tak for svar

Jeg har oplevet nogle gange at folk har udført mine ideer og til dels er det jo fedt at se men ikke så sjovt hvis jeg selv ville udføre dem. Derfor vil jeg helst først komme ind på dem når jeg er længere end jeg er.

Med webshoppen havde jeg tænkt mig at prøve at sælge den derinde. Altså forklare folk hvorfor de skal hjælpe mig med at få den op at køre, hvad jeg kan tilbyde og hvilken forskel mine produkter kan gøre i deres hverdag.

Selvfølgelig kan jeg sagtens tage den billigste løsning til webshop som en start men jeg tror kunderne vil klikke ind på en anden hjemmeside da det er er stort marked(smartphone tilbehør). Jeg har bare et anderledes perspektiv for det tilbehør jeg vil sælge i forhold til de andre webshops. (Nye produkter mm.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)