Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når nu man skal have sig et .com domæne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ja, det er måske et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig rodet med .com-domæner før.

Når nu man benytter DK-Hostmaster til .dk-domæner, hvad er der så af muligheder for .com-domæner? Hvor man selvfølgelig selv står som ejer.

Hvad bruger I derude?

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til dk-domæner (DK-Hostmaster) så er det årlige fornyelsesgebyr decantralt for com-domæner (styres af Verisign) og de forskellige registratorer fastsætter selv deres årsgebyr og administrationen for com-domæner sker også hos de enkelte registratorer.

Der findes mange registratorer af com-domæner, men lige præcis det at administrationen og de årlige gebyrer fastsættes af registratorerne selv, er det ultra vigtigt at det er en registrator man kan stole på.

Jeg er selv plejer selv at anvende GoDaddy, men der findes andre ligeså gode, det afhænger nok af ens temperament hvilke man vælger.

Du skal være opmærksom på at du registrerer hos en "rigtig" registrator og ikke "bare" en reseller (mellemmand).

Du kan søge efter de "rigtige" registratorer her:

http://www.verisigninc.com/en_US/products-and-services/register-domain-names/find-registrar/index.xhtml

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger KUN GratisDNS - jeg kunne ikke drømme om at registrere domæner andre steder.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Jeg bruger KUN GratisDNS - jeg kunne ikke drømme om at registrere domæner andre steder.

 

GratisDNS er meget gode og hvis man ønsker en dansk istedet for et udenlandsk ville jeg også vælge dem, men deres .com-priser er kr. 117, mens GoDaddy er på ca. kr. 60 (jeg har en godaddy kode der giver rabat så det endelige beløb bliver på ca. kr. 11 for et domæne for et år eller ca. kr. 33 pr. år pr. domæne for op til 5 domæner. Jeg ønsker ikke at forstyrre tråden, så de af jer der er interesseret i rabat-koden kan PM mig).

 

Kommer snart...

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er domainnameshop også nede på 65 kr. og falder hvis du har mange domæner.

De har dansk support og fungerer super :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Du skal være opmærksom på at du registrerer hos en "rigtig" registrator og ikke "bare" en reseller (mellemmand).

Der er selvfølgelig nogle brodne kar i branchen (som alle andre brancher), men at være reseller betyder egentligt bare at man ikke står for det tekniske setup. Vi har været reseller siden 2003, som gør at vi kan tilbyde ALLE top level domæner - og til fornuftige priser. Nu har de fleste nok kun brug for et .com eller .dk domæne, men hvis du er ude over de danske landegrænser, så giver vores service mening, når man skal beskytte sit brand.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)