Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kurser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Alumnix software Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg sidder og har lige fået oprettet mig mit eget firma og jeg ved at økonomi delen er den jeg er svagest på... så jeg vil gerne have nogle kurser i grundlæggende økonomi... jeg syntes jeg har været på en side som havde lister med kurser som man gratis kunne melde sig til.. men nu kan jeg ikke finde den side igen..

så spørgsmålet er ... er der nogen som kan anbefale nogle gratis kurser i økonomi og gerne hvor man finder dem henne... og gerne også netværksmøder hvis i har nogle ideer..

MVH  Stefan Danielsen 

p.s det er primært gratis kurser/møder jeg er udefter da opstartsøkonomien er lidt stram. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:08

jeg kender ikke umiddelbart gratis kurser - men skat har regelmæssigt gratis kurser for folk der skal starte virksomhed- med fokus på skat og moms - Din kommune eller skat kan sige dig hvornår den nærmest dig er næste gang

ellers er http://regnskabsskolen.dk/ helt klart værd at anbefale, men jo ikke helt gratis

Startvækst er en side med den del for iværksættere medens min beskeden var lige ved at forhindre mig i at nævne min egen blog  http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html hvor du kan klikke dig gennem linkene i indholdsfortegnelse og blive lidt klogere på de enkelte punkter. GOD ide at sætte dig ind i ting i alle fald - god vind med projektet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Alumnix software Skrevet kl. 17:10

tusind tak... Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 17:58

Hej Stefan

Under UGE47 - Power til Iværksættere - kan du helt sikkert finde noget både godt og relevant.

Vi har endnu ikke gjort vores opslag færdigt, men det kommer til at ligge under Arrangementer/Opstart og kommer til at hedde: "IværksætteriG ... har min drøm overhovedet gang på jord" og afholdes af den adm.dir Dan Rasmussen fra Dansk Revision her i Roskilde.

Hold løbende øje på: www.oxeogco.dk 

Vi har også andre gratis kurser under UGE47 (kan også ses her):

- SÆLG ... for satan

- ONLINE ... hvordan fa'n griber jeg det an

- WEBSHOP ... lad Casper Blom hjælpe

Held og lykke med dit projekt. Hvis du mangler et godt, stærk og seriøst sted at holde til med din virksmohed, så kig på vores næste iværksætterinitiativ: www.voxeværket.dk 

Henrik Oxe 2218 1220

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)