Hej Jeg mangler et fragt firma som kan levere ting til Sverige (cykler, ting til cykler m.m.) er der nogen der kender nogen der kan håndtere det og ikke er de dyreste? Lars |
Fragt til Sverige
- 1
Hej Lars Du kan prøve at oprette opgaven på www.fragtopgaver.dk Så får du nogle tilbud på hvad det skal koste, fra vognmænd der kan køre turen :-) God weekend Mvh Benjamin Egeskjold |
Fragt og Transport? www.fragtopgaver.dk - Hent 4 tilbud og spar op til 75% når du benytter en vognmand der allerede kører ruten.
Hej inloop Hvor meget drejer det sig om, at du skal have transporteret, og hvor langt op i Sverig skal det. Er det til en eller flere adresser der skal leveres til. Og er det kun en enkelt transport eller vil det være noget gentagende transport du søger. havde du tænkt at det skulle kunne køres med en kassevogn eller med lastbil. Jeg har en vw transporter og jeg kunne sagtens give dig et godt tilbud både på en enkelt tur men også på gentagende transport. mvh Ulbecks transport Kenneth Ulbeck Pedersen |
Hej Kennet Lige nu er det en cykel som er pakket i flad papkasse vægt 65kg den skal til Stockholm, men fremadrettet vil der komme flere ture (2 - 6 Md) med flere produkter til hele Sverige og det er cykler, cykelsko, hjemmetræner, hjul m.m. Lars |
Hvis det er dig som har lagt en opgave på cargomatch.dk fra Hillerød til Stockholm så har jeg givet et bud på den. Og så kan vi jo snakke om pris på efterfølgende ture. |
har du et mål på din pakke du skal ha til stockholm. L x B x H = kg. mvh benny spetra-kurer.dk |