Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider I lige bruge 5 minutter på at se min webshop igennem? Konverteringen er nemlig faldet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

For lidt over en måned siden, ændrede jeg tema på min lille webshop http://www.bambusbiksen.dk/

Mit problem ligger nu i, at selvom jeg synes det nye grafiske udtryk er super fedt, oplever jeg desværre at min konverteringsprocent er faldet siden jeg skiftede tema. Ja den er faktisk sådan, at jeg overvejer at gå tilbage til det gamle tema!

Se (et screendump af) det gamle look her:

Det nye look kan I se ved at klikke på ovenstående link - eller find det her.

Jeg skriver derfor herinde i håb om, at der er nogen som kan hjælpe mig med at støvsuge siden, og fortælle hvad der er galt.

Er det bare mig der har set mig blind på dette tema, at jeg som en af de eneste synes det er fedt?

Jeg har ca. det samme antal besøgende nu, som jeg havde inden jeg skiftede temaet. Hvis ikke lidt flere nu.

Skriv gerne hvis der er noget I mangler information omkring, eller med al tænkelig ris og ros!

På forhånd tak!

Kasper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej. Det er en fin webshop. Jeg håber, jeg kan hjælpe dig lidt på vej. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feed back på bambusbiksen.dk

Der er både forslag til forsiden, men også til resten af webshoppen. Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 17:25

Poul, jeg må sige, at jeg faktisk håbede du ville svare på dette indlæg ;)

Så jeg er meget tilfreds allerede. Jeg ser videoen igennem - og ingen grund til at slette den.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil være meget nysgerrig efter at høre, om de ændringsforslag, du vælger at implementere, giver flere hits.

Held og lykke med shoppen.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 21:29

Hold da op..

Sorry for offtopic.. Men har lige set hele videoen, og jeg har ingen webshop, ingen hjemmeside eller noget.

Men ville da ønske jeg fik samme udtagelse på det jeg får lavet på et tidspunkt, det faneme flot gjort og ikke mindst brugbart.

Jeg så måske 2-3 "fejl" med mine øjne på din side. Surprise

Thumps up til dig Poul. Yes

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:43

Hej Kasper,

Kan du se noget i analytics om hvor du taber kunden kontra dit tidligere design?

Er det allerede ved forsiden det går galt?

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:57

Har lige set Pouls video og det var faktisk rigtig gode råd der blev givet videre. Heldigvis var mange af disse råd, ting jeg selv har overvejet på egne websider, men man kan ALTID lære mere, og det gjorde jeg. Så jeg har ikke andre kommentarer til din shop andet end - følg Pouls råd - jeg er sikker på at de kan gavne på sigt.

Yes

Mvh Sue

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:36

Hej Poul -

Jeg skal nok holde dig opdateret på, om der var nogle af tingene der skulle give lidt hits.

Jeg har allerede implementeret en del af tingene, og håber nu på det bedste!

Igen, tak for den udførlige videoguide. Liige en ting til.. bruger du Camtasia, eller hvad anvender du?

Lindgren:
Jeg så måske 2-3 "fejl" med mine øjne på din side.

Hvilke fejl var det, du så? Det samme som Poul, eller?

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 12:50

Samme med at der stod for mange gange det med det med fragten, og den med sikker betaling er alt for stor hvis du spørger mig, og fylder for meget. især da det står i bunden, hvor det høre til hvis du spørger mig, og ja formularen som man skriver sine detaljer i som Poul også nævnte, men eller super fed shop. Fedt du har ændret farven, dog skal den grønne farve i fragtfeltet også være mere mørk som i bunden. :)

Har ikke lige kigget mere i detaljer, hvad der er rettet nu her. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

Kasper Kammersgaard:

Liige en ting til.. bruger du Camtasia, eller hvad anvender du?

Screen Recorder fra apowersoft.com.

Først installerede jeg en gratis-udgave, men et eller andet er gået galt, så programmet har opfattet sig selv som trial-version. Endte med at købe programmet, men herregud, det var kun 200-300 kr.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)