Hej Amino, For lidt over en måned siden, ændrede jeg tema på min lille webshop http://www.bambusbiksen.dk/ Mit problem ligger nu i, at selvom jeg synes det nye grafiske udtryk er super fedt, oplever jeg desværre at min konverteringsprocent er faldet siden jeg skiftede tema. Ja den er faktisk sådan, at jeg overvejer at gå tilbage til det gamle tema! Se (et screendump af) det gamle look her: Det nye look kan I se ved at klikke på ovenstående link - eller find det her. Jeg skriver derfor herinde i håb om, at der er nogen som kan hjælpe mig med at støvsuge siden, og fortælle hvad der er galt. Er det bare mig der har set mig blind på dette tema, at jeg som en af de eneste synes det er fedt? Jeg har ca. det samme antal besøgende nu, som jeg havde inden jeg skiftede temaet. Hvis ikke lidt flere nu. Skriv gerne hvis der er noget I mangler information omkring, eller med al tænkelig ris og ros! På forhånd tak! Kasper. |
Hej. Det er en fin webshop. Jeg håber, jeg kan hjælpe dig lidt på vej. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:
">Feed back på bambusbiksen.dk
Der er både forslag til forsiden, men også til resten af webshoppen. Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.