Hej alle Aminoer! |
Hjælp til webshop søges!
- 1
Hvad er dit budget til opgaven ? Når du skriver at den skal laves for mindst muligt tyder det på budgettet ikke er stort. Det vil bl.a betyde at du nok ikke skal forvente alle de krav du har skrevet. Så for at lette tilgangen og bud på opgaven, så burde du enten være mere specifik eller også oprette en annonce på amino freelancer. |
Hej Soldk, Angående din webshop, så kan du sagtens få lavet en billig webshop i et enkelt system som eksempelvis Shopify, her er det også muligt enkelt at ændre i de forskellige farver og lignende, så snart den er sat op og oversat til Dansk. Hertil skal du også have noget søge optimering, hvilket i sig selv ikke er billigt, så alt i alt skal du altså have 2 produkter. Du kan godt være heldig at finde en som tilbyder en billig pakke, men jeg ville nok koncentrere mig om et produkt af gangen, eksempelvis shoppen, også søge optimering hvis du altså ikke vil punge ud fra start. Hvis du er interesseret i en webshop kan du kontakte mig over privat besked, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at ligge højt på Google. |
Jeg kunne forstille mig at der også skal være evighedsgaranti plus minus et par måneder? Ja hvem ønsker sig ikke den? Og så ikke koste noget, men ingen kan lave den. Ja ja. I ønskes alle en god dag. Tage |
Ville gerne lave en webshop med salg af bolig/interiør! Men den skal kunne opfylde alle de krav der stilles i dag. Nem adgang til indkøbskurv, facebook side, mobil og taplet brugervenlig. Men og overskuelig for kunden. Nem at betjene mht. Ændringer, billeder, Info mm. Flot design og kreative forslag til logo mm. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej soldk |
Hej Mathias |