Du sælger vel som alt andet salg - til en privat person eller en virksomhed med en faktura med moms hverken mere eller mindre. Fona har som andre kassesystemer bygget op til at dokumentere salg via kassebon osv - men du bruger bare en helt almindelig faktura
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak for dit svar. Problemet er bare, at hvis jeg sender en faktura, så vil det jo fremstå som om, at personen skal betale? Det har vedkommende nemlig allerede gjort, og nu vil jeg så gerne lave denne kvittering, eller faktura, om du vil.
jep du kan sagtens bare skrive på fakturaen at den er betalt - skrive det sådan også i f.eks. Dinero og så bogfører du tilmed betaling af fakturaen lige efter du har lavet den også og har overblik - så den vej ville jeg gå
her i øvrigt lidt om generelle FAKTURAKRAV som du jo derved også vil ha overholdt
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER