Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Does the perfect cellphone exist?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Probably not, but we can get close to it...

Kære aminoer... Som i kan se er problemstillingen i denne tråd ret objektiv...  

Hvilke "evner" skal en mobiltelefon have for at brugeren vil finde den interessant?

- Hurtig navigation?

- Skal den udståle hvem brugeren er?

- Levetid?

Kort sagt, hvilke funktioner skal jeres "perfekte" mobiltelefon udstråle? (Så laver vi et miks af alle indkomne svar, derefter kan det jo være vi har en salgssucces)

Ved ovenstående er en meget skrabet introduktion, men lad os se hvordan udviklingen på eventuelle svar bliver...

/ Kenneth

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:51

Den perfekte mobiltelefon er usynlig, ekstremt lille og bruger ikke strøm.

Den fungerer ved at måle og udsende hjernebølger. Det betyder, at den ikke skal bruge strøm til hverken lys eller lyd - den skaber simpelthen bevidsthed om det sagte i din hjerne, og den returnerer bevidsthed, som så bliver omfortolket til sprog og lyd af hensyn til de, der stadig har de gammeldags 5G-telefoner.Telefonbogen er unødvendig, for jeg skal blot tænke på den person, jeg gerne vil være i kontakt med. Da vores hjernebølger er individuelle, er kryptering unødvendig.

GPS-funktionen er også rigtig effektiv. Du er slet ikke bevidst om, at en pigestemme siger "foretag en lovlig u-vending". For dig føles det som om du instiktivt ved, hvilken vej du skal gå - GPS-delen returnerer nemlig med hjernebølger direkte ind til din stedsans.

Men vigtigst af alt: Den kan slukkes.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:20

Hej Hans

Sidder her med et smil på læben, fedt indlæg...

Dog kender jeg ikke lige nogen pt. der er super til det der med chipimplantater i hjernen. Men måske om 50 år er ideen realiserbar...

Men tak for besvarelsen. Den er taget til efterretning :-) 

/ Kenneth

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 23:34

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Den perfekte mobiltelefon er usynlig, ekstremt lille og bruger ikke strøm.

Den fungerer ved at måle og udsende hjernebølger. Det betyder, at den ikke skal bruge strøm til hverken lys eller lyd - den skaber simpelthen bevidsthed om det sagte i din hjerne, og den returnerer bevidsthed, som så bliver omfortolket til sprog og lyd af hensyn til de, der stadig har de gammeldags 5G-telefoner.Telefonbogen er unødvendig, for jeg skal blot tænke på den person, jeg gerne vil være i kontakt med. Da vores hjernebølger er individuelle, er kryptering unødvendig.

GPS-funktionen er også rigtig effektiv. Du er slet ikke bevidst om, at en pigestemme siger "foretag en lovlig u-vending". For dig føles det som om du instiktivt ved, hvilken vej du skal gå - GPS-delen returnerer nemlig med hjernebølger direkte ind til din stedsans.

Men vigtigst af alt: Den kan slukkes.

mvh Hans

*ROTFLOL*

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:36

SDI:

Sidder her med et smil på læben, fedt indlæg...

Mit indlæg er dybt seriøst. Hvis du tager alle de ting, der er irriterende ved en mobiltelefon og skræller dem væk - så har du den sublime telefon.

I øvrigt tror jeg ikke der går 50 år, før jeg har min telefon. Om 10 år vil du allerede grine af din egen skepsis.
Og i øvrigt skal den ikke implanteres i hjernen. Den består af nano-robotter, som du indtager i pilleform. Der vil i starten være en stor modstand mod telefonen, og den vil blive beskyldt for at være kræftfremkaldende. Men efter nogle år, vil man erkende, at folk med "brainphone" faktisk bliver mindre syge end folk uden, og den vil blive vildt populær. Det er ikke nødvendigt med skins osv. for hvis du selv har den, vil du automatisk instinktivt vide, hvem af dine venner der også har den.

mvh Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:38

Tja, hvordan den perfekte telefon ser ud er vel afhængig af hvilke øjne der ser på den. En lille teenagetøs har sikkert en anden holdning til det end mig. For mig er det altafgørende, at den kan snakke sammen med en Exchange/SBS server, så jeg kan bruge server-drevet mail og kalender.

mvh Carsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:05

Det er jo et bredt spørgsmål....

Hvis du/I skal lave den perfekte mobiltelefon, så skal I nok finde ud af hvem der er Jeres målgruppe m.m.m. ;o) 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)