Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturanr når man skifter regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan gør jeg med faktura numre, når jeg har valgt at skifte regnskabsprogram.

Jeg har i det nye program ikke mulighed for at skifte fakturanr startnr. Men det adskiller sig dog meget fra min normale struktur. Gamle faktura nr er 56, hvor det nye system er 100001 og frem af.

Er der noget specielt som jeg skal gøre eller være opmærksom på. Nogen form for dokumentation eller lign inden skiftet

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47138
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:59

nej- det er forklaring nok at du har skiftet program og serien er fin i det gamle OG i det nye  - bare ny serie - så dokumentation er "nyt regnskabsprogram" og så er alt OK

de fleste programmer kan dog også sættes til at vælge nummer for den første faktura - i dit fald ex 100057 f.eks

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:40

Hvor skal jeg påføre min startbalance? altså hvad der står på min konto, fra mit tidligere regnskab(eller fra bankkontoen).

Syntes godt nok ikke lige, jeg helt har styr på at få flyttet det med over i det nye program.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47138
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:59

Du skal overføre fra dit regnskab. Det behøver ikke være samme som bankkonto - da du jo kan ha bogført (absolut skal ha) regninger som du ikke har fået betalt endnu og/eller som du har modtaget men ikke har betalt endnu,

Bruger du bank - hvad vil du så gøre når en kunde betaler en faktura du udstedte i gamle system eller du betaler en regning du modtog i gamle system?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)