Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere! jeg sælger mit domæne: tilbudportalen.dk - da jeg ikke har tid til at arbejde på det med mit studie.

Jeg ved intet om priser ? - men det er jo klart at: efterspørgsel, udbud, udgør noget af det jaja - men hvad ligger det normalt på. Jeg synes selv det er er fint domæne med god potentiale. :)

mvh Benjamin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Når man ser nyheder om at sex.com, business.com m.f. bliver solgt til milioner af dollars, kan jeg godt forstå at du også gerne vil have en lille del af kagen. Desværre bliver du nok nødt til skyde en hvid pil efter særlig mange penge for dit domæne.
Værdien vil for mange ikke være meget mere værd end de 100,-til 200,- et domæne kan komme op og koste i indkøb. Det ville være en anden tale, hvis domænet havde et medfølgende website med besøgende og værdifuldt indhold, fx hvis edbpriser.dk blev sat til salg hvor domænet ikke ville være det bærende for prisen med derimod databasen, de besøgende og de shops der dagligt melder priser ind. Hele det gennemprøvede og fungerende koncept med andre ord.

Sider man med planer om at lave en portal for tilbud, kan domænet tilbudsfinder.dk (som er ledigt i skrivende stund) være lige så godt som dit tilbudportalen.dk - ligeså kan en halv milion andre ledige domænenavne være brugbare og de kan købes for under 100,- kroner.

Med lidt held, kan du måske få op til 500,- for domænet hvis du sætter det til salg på qxl.dk... 

Held og lykke med det Wink 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)