Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X vedrørende kreditkortsvindel

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Operation X har sat online kreditkortsvindel på programfladen. Det er interessant hvis du driver webshop, da disse tit ender med det endelige økonomiske tab. Se teaser her - og det fulde program om ca. 25min.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, Casper. Det skal ses :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:
Tak for tippet, Casper. Det skal ses :-)

Jeps. Det sendes nu :-).

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det lige nu - interessant er det!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Den svindel kunne stoppes så lidt og det ville ikke koste særlig meget at lave teknisk set.

Slet kontrol ciferet fra kortet, men man skal stadigvæk indtaste det online, lidt ala nemid, så kan man ikke bruge det stjålne kort....nemt!

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig interessant program. Det er rystende for mig at politiet ikke gør mere ved det end de gør, når der skal oftest skal relativt lidt til. Desuden giver det ingen mening at de prioriterer knallertkørsel i villakvarterer højere end it-kriminalitet. Jeg håber politiet vågner lidt op og tager it-kriminalitet mere seriøst efter alt den kritik mod deres indsats. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu udtaler jeg mig på blacksnow.dk's vegne.

Jeg synes ikke det primære problem ligger ved politiet - som dog også er et problem. Det primære problem er ansvarsområdet og valideringen af kreditkort. Jeg håber på alle måder denne sag fører til et politisk indgreb.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

http://jesperhvejsel.dk/operation-x-kreditkort-svindlere/

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig i at det er rystende at det er så enkelt at "opklare" nogle af disse sager at politiet så slet intet har gjort. Men jeg kender så personligt nogen inden for politiet og ved også at der er virkelig mange ting hvor man vil blive dybt rystet, ganske enkelt fordi de ikke har ressourcer nok... Nogle vil jo mene at selvfølgelig skal politiet prioritere dette højere... Men ugen efter har en anden dokumentar så sat fokus på hvordan ældre forgæves ringer til politiet og klager over unges hærgen på fortove og stier med at køre stærkt på knallerter... Så siger nogen jamen så må de nedprioritere x og y, hvortil der går kort tid før der er nogle interessegrupper der tager de sager op... Politiet er i vore dage ofte presset af medierne, til at prioritere anderledes end de måske reelt vil, fordi befolkningen "følger" med pressen...

Det er i hvert fald det indtryk jeg har, uden at vide det 100%... Dør der er en vejarbejder ved at en køre for stærkt gennem en vejarbejdszone, så er der straks kampagner der... Osv osv osv. Det er desværre sådan det danske samfund er bygget op, når politiet IKKE har nok ressourcer til at nå det hele. For det har de virkelig ikke.

Bare lige mit indput i sagen, der dog stadig synes det er ufatteligt man ikke lige i nogle af disse sager har forsøgt... Men desværre. Rigtig mange sager havner bare i en bunke uopklaret... :(

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret enig med dig Hans.

Jeg er overbevist om at politiet helst ville løse samtlige sager de får på bordet, men det kræver virkelig mange ressourcer.

Din betragtninger omkring det pres de hele tiden bliver udsat for igennem kampagner etc. har jeg også gjort mig. Nu er der fokus pga. Operation X´s program, i næste uge kan der komme en nyt emne på banen hvor de bliver skudt i skoen "hvorfor gør i ikke noget".  Man må håbe de sager der kommer frem er med til at sikre at der er ressourcer til rådighed for opklaring.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)