Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner og direktionsskifte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle,

Vi prøver igen. Jeg fik ikke noget respons sidst (andet end tilbud i min indbakke). Håber der er nogen derude der kan hjælpe. Blot guidelines resten skal jeg nok finde ud af, vil bare sørge for at det bliver gjort rigtigt.

vi har en virksomhed, som har haft et partnerskifte og direktionsskifte.

Det er et ApS selskab og det forløber sig således:

Vi stiftede i 2012 et ApS, to stiftere hvoraf den tredje kom på senere da vi ikke kunne få en gratis bankaftale grundet den tredje ikke var privat kunde hos banken. Den tredje kom så på med det samme, som ligelig ejer af anparterne og direktør for virksomheden.

I 2013, gik en af stifterne ud af selskabet, og i stedet trådte en ny partner ind istedet for ham.

- hvordan skal vedtægterne/referatet osv . se ud efter det ? Hvad skal jeg ændre, hvor, hvordan osv. (har prøvet det før, for nogle år siden, så enhver hjælp vil være let forståeligt :) )

Det skal siges at alle ændringer er foretaget v. E&S osv., papire skrevet under og al det. Skal blot have det til at se rigtigt ud inde på webreg.dk :)

På forhånd mange tak !

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilsyneladende ikke :-)

Nu skrev jeg i første linie, vi prøver igen.

Kan du være til noget hjælp eller ville du blot sende mig et link af mit eget indlæg ? :- 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Man laver ikke bare nye tråde med præcist samme indhold!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ok.. Jeg vidste ikke at der var regler for det :-)

Jeg sletter den anden... Tak for din hjælp ! (Y)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vel almindeligt at man nøjes med en tråd med samme ? da det ellers kan blive lidt surt at læse forum med det samme gentaget, men skidt med det - jeg tror du spørger for upræcist til at få godt svar f.eks har jeg svært ved at  - hvis alt er gjort korrekt hos E&S at det så ikke skulle korrekt ud på webreg da det jo er der man registrer E&S mig bekendt

Hasan I. Surtiwala:
Det skal siges at alle ændringer er foretaget v. E&S osv., papire skrevet under og al det. Skal blot have det til at se rigtigt ud inde på webreg.dk

Om ejerforholdet skal betyde ændring i vedtægter afhænger helt af vedtægterne om dem kender vi jo ikke. Står der noget om ejerandele, henvistning til noget osv

Blev der afholdt generalforsamling i forbindelse med ejerskiftet og skete der nogen ændringer i en eventuel registreret bestyrelse eller direktion, så skal disse ting jo sendes ind som dokumenter (upload) sammen med ændringerne

Du skal i alle fald og som minimum registrere ændringen i ejerbogen hvor ejerskab og anpartsnumre osv er noteret - den har i selv

I skal derudover også være sikre på, at disse handler frem og tilbage ikke har nogen skattemæssig konsekvens for de som har handlet så man siden kan forstå den pris der handlet til (jeg gætter på i har handlet til pari - men om det var korrekt aner vi jo ikke her - firmaet kan ha udviklet sig)

For at du kan få alt ret - vil en time med en revisor måske være godt givet ud her vil jeg foreslå, da der tilsyneladende trods 2 tråde Smile med spørgsmålet ikke er nogen der har lyst til at byde mere ind

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kastrup, København
Tilmeldt 5. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ! Mange tak !

:-)

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kapitalselskab skal føre en ejerbog, og det er dér, at køb og salg af anparter skal noteres, ikke i vedtægter/referater.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)