Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor ofte Joomla! skal opdateres og om det er nok eller ok at bruge nævnte løsninger. Skaber opdateringer til Joomla! og komponenter ofte problemer ?
WordFence til Wordpress har gjort at alle min Wordpress sider altid er fuldt opdaterede både hvad angår Wordpress systemet, men også de forskellige plugins og jeg har aldrig haft problemer.
Nu ved jeg ikke hvad version af Joomla du bruger, men selve Joomla giver meddelse om når der er opdateringer.
Men hvad med plugins/komponenter eller hvad det nu hedder til Joomla! ? Hvis jeg bruger et/flere af programmerne fra listen, skaber det problemer at opdatere ? Jeg er med på at det selvfølgelig ikke kan være et 100% sikkert system der bare virker ud af boksen, alle slags opdateringer kan skabe problemer. Men hvis du kender til Wordpress, så er det faktisk forbavsende få problemer der opstår. Er det samme gældende for Joomla! eller skal man forvente flere problemer ?
Brian Rønnow:
Der er flere udvidelser der gør det samme hvis du bruger Joomla 2.5.14 eller 3.1.5.
Jeg ved pt. ikke hvilken version af Joomla! det er, men går ud fra det er nyeste version
Brian Rønnow:
Har du ældre versioner end dem bør du meget snart sætte tid af til opdateringer af din hjemmeside.