Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb/salg af varepartier/restpartier

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt i gang med køb og salg af diverse restpartier. Min kapital er ikke alverden, men jeg har lidt penge at lege med. Jeg er åben for stort set alle produktkategorier. Jeg har søgt på internettet, men føler egentlig det er en smule begrænset på DBA, Gul & Gratis osv. 

Jeg håber der er nogle friske fyre/piger, der vil hjælpe mig lidt.

Mvh, Frederik

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en del børne, dame og herretøj som jeg vil sælge billigt(6-15kr/del) hvis det kunne have interesse.
Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Frederik

Har pyntepuder i 3 farver samt mange forskellige slips.

Du kan købe der til RIGTIG billige penge

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 12:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik!

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. 

Tag et kig på www.trademen.dk - der er uden tvivl en masse forskellige partier, som du kan lave en flot avance på.

Send mig gerne en mail på kristian@trademen.dk og udspecificer hvad du søger - så skal jeg nok finde noget til dig.

Fortsat god dag!

Mvh.

Kristian Mølgaard

Trademen ApS

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. har ca. 600 dele børnetøj .. hvis det kunne have en interesse.. str fra 62 til 140. Mærker. Chi long, repeat, exit, kickflip, pippi... sms for billeder 28569842

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogle bil dufte til salg, til billig penge :)..

 

skriv vis du er interresseret :)

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 22stk Ralph lauren polo's. Og 2paller rengørings artikler! Der er for rigtig mange penge. Kan lave et godt tilbud til dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 18:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er mange måder at starte på, og det kan nogengange være en jungle uden lige. Jeg vil dog anbefale dig, hvis du gerne vil handle med varepartier, at du finder en eller flere leverandører som du kan stole på, og som kan sælge rigtig billigt til dig. Salg af restpartier kan være et rigtigt "farligt" område at bevæge sig ud på, men der er fandme også mange penge at tjene, hvis man finder de rigtige leverandører og varer.

Vil synes du skulle prøve at gå ind på www.TradeALot.dk og se om noget af det kunne have din interesse. Prisen skal du ikke tænke på, da den kan vi snakke om. Hvis det fanger din interesse eller du søger noget specifikt, så skriv eller ring til mig på donny794@gmail.com og 27 62 08 17.

Mvh. Daniel fra TradeALot

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Har en del mionix muse og måtter, som jeg kan sælge meget billigere end nuværende internet pris hvis det kunne være interreseret
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg har et mindre parti bestående af 45 ass. Barton Smykker med vejl. udsalgspris op mod 179 kr. pr. stk. Jeg vil dog gerne igang med et nyt foretagende, så partiet sælges for 30 kr. pr. stk., hvilket vil sige en samlet pris for hele partiet på 1.350 kr. Denne pris giver særdeles god mulighed for fortjeneste.

Kunne dette evt. have interesse?

Med venlig hilsen

Martin Godsk Kristensen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)