At der er fiber i bygningen det er ikke dårligt, det er dog ikke altid det samme som stabilt :)
Det er en god ide, at finde et sted hvor der så er mulighed for, at finde p pladser, vi har et kontor dernede og der kan man nemt suse rundt i 30-60 min. hvis man ikke kommer før 8 eller mens der er siesta, hvis ikke man ikke bruger p kælderen i bygningen.
Dét var dog en negativ tilgang til tingene. Nu glemmer vi lige det indlæg og så vil jeg høre dig sige "Næææh .... det var dog en interesant vinkel! Den vil jeg tage med i mine overvejelser"!
Dét var dog en negativ tilgang til tingene. Nu glemmer vi lige det indlæg og så vil jeg høre dig sige "Næææh .... det var dog en interesant vinkel! Den vil jeg tage med i mine overvejelser"!
Jeg vil hellere end gerne opfylde kravet, men har allerede undersøgt med min udlejer, der var ikke p-pladser inkluderet eller ekstra der kunne lejes desværre. Dog fortsætter jagten på at finde nogle pladser.
Kontoret vil være nemt at have adgang til, da det ligger 5-8 minutters gang fra Maria Zambrano stationen i Malaga.
Mit respons var ikke ment som negativt, men kan godt se jeg burde have uddybet mit svar noget mere, jeg beklager meget!