Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop opsætning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej her på Amino

Håber det er det rette sted mit indlæg kommer, ellers er der sikkert en admin der flytter den til den rigtig kategori Smile
Vi står og skal bruge en webshop, hvem kan hjælpe med det? og hvad skal du have for det?

Status PT:
- Navn, Domain, Design m.m. er på plads.
- Varerne er i hus.
- Der bliver købt en standard template fra en af div. Templatesites som passer til PretaShop, Magento og OpenCart, alt efter hvad du anbefaler os.
- Templaten er ”Responsive”, ved ikke om det er vigtig at vide, men blot til info.
- Beskrivelse om ”Siten” er på plads.

Det jeg søger er:
- En som kan sætte vores shop op, ud fra vores template og .psd filer.
- Ændre de små ting vi har lavet i designet, som farve, baggrund, ikoner m.m. (.psd fil bliver udleveret).
- Anbefaling af webhotel, hvor skal vi ligge vores site.
- Opsætning af betalingsløsning, alt efter hvad du anbefaler os (extern, Quickpay, e-pay m.m. Dankort og Mastercard).
- Der bliver selvfølgelig også kigget på SEO og Adwords m.m.
- Aflevering og gennemgang af Admin og opsætning af shoppen (personlig ved fremmøde på kontoret).

Er det dig? Og kan du hjælpe med ovenstående, Ja så send mig en besked her inde eller på mail: nick@inspyra.com

P.S.:
Er ikke ude efter en masse svar om at jeg selv kan lave det og at man skal undgå det ene eller det andet.
Er ud efter en der kan det jeg kort har beskrevet.

På forhånd tak

Nick

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 20:43

Hej Nick

Der er en slags overlap mellem forummet Jeg søger et godt tilbud fra dig! og Amino's Freelancer tjeneste. I forummet er der en risiko for at dit udbud ender i en diskussion omkring for eller imod et vilkårligt system. I Amino's freelancer tjeneste, der netop er skabt til at sende opgaver i udbud, har du bedre mulighed for at holde folk i "sporet" og undgå diskusionselementet.

Min egen erfaring er at du får væsentlig bedre bud, og muligheder for at styre dem, ved at bruge Amino's freelancer tjeneste. 

Jeg vil derfor opfordre dig (og andre i samme situation og med en forholdsvis afgrænset opgavebeskrivelse) til at oprette opgaven på Freelancer. Her er der helt sikkert nogle flinke Aminoer der kan give en go' pris og evt. hjælpe jer.

God vind med jeres nye shop!

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:49
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)