Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg se om Google har været forbi og fjernet links

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at optimere lidt på en side, hvor jeg via Webmasterværktøj har bedt google om at fjerne nogle sider. Når jeg søger på Site:minside.dk, så kommer de dog stadig frem - det er 10 dage siden jeg har gjort det, så jeg er klar over det kan tage længere tid.

Men når jeg går ind i Webmasterværktøjet og ser under "Fjern Webadresser" så står der 0 under afventer. Når jeg så i listen vælger "Vis alle" så viser den dem jeg satte på tidligere. Så er det jeg tænker, at hvis de ikke er afventende mere, så burde robotten jo have været forbi? Men sider kommer frem i google.

Siderne er findes ikke, og der kommer bare en 404-side.

Jeg har desuden lavet en robots.txt, hvor jeg skriver alle de mapper den ikke skal gennemgå. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:05

Der kan gå meget lang tid før siderne er væk fra indekset.

Det samme gælder 301 redirects.

Typisk går der længet tid på de sider, der har få eller ingen baklinks, eller oprindeligt var internet dårligt linket.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:21

Personligt har vi opdaget med vores hjemmeside Emmasverden.dk at den har titler der er meget gamle, se eksempel på vore underside site:voresside.dk/15-piger ( indsæt Emmasverden.dk ) Her skriver den i titlen stadig : Piger - Legetøj 

Og det over 1 år siden den er lavet om...

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)