Hej Jeg bruger Twenty Ten temaet som kun tillade at uploade filer på max 12MB :-( Jeg har brug for at forstørre uploadstørrelsen da jeg vil sælge et fordrag/workshop på mp3 via min side. Jeg har prøvet mange af de vejledninger (som siger noget forskelligt), på nettet -uden held! Det jeg har gjort er at: 1. opretten en fil i notesblock på min PC 2. ind sætte dette: memory_limit = 100M upload_max_filesize = 192M post_max_size = 100M file_uploads = On
3. gemme den som: php.ini 4. indsætte filen i min "WP-Admin" mappe 5 opdater. Nothing works or happend!!! Der står stadig max 12MB :-(
Jeg har også prøvet at indsætte denne fra nettet:
upload_max_filesize = 64M; post_max_size = 32M;uden held: :-( Jeg har kontaktet min web host. Og fik denne besked:
"Så skal du uploade den via FTP, vi har en grænse på 12MB til filer via hjemmesiden."
Du skal sådan set bare uploade dine filer her ligesom du uploadede php.ini filen, så trækker du bare dine mp3 filer ind i den mappe du ønsker at placere dem i.
Din fil vil ligge på http://ditdomæne.dk/wp-content/uploads/filnavn.mp3, men det er lidt træls, når din webhost ikke tillader uploads på mere end 12mb. Problemet er at WordPress henter information om mediefiler via databasen, men når du uploader via ftp, bliver der ikke skrevet noget ind i databasen, og derfor kan du ikke se filen i mediebiblioteket. Du kan ikke gøre noget ved det, medmindre du skifter webhost. Nu ved jeg ikke, hvordan du havde tænkt dig at lave det, men ellers kan det være linket til filen er nok?