Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatere ikke java til den nye version. Da dit NemID derefter ikke vil virke!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ordet skandale ligger ret lige for. Læg så til, at - de som bruger det-  ex skat - ikke skriver at der er problemer når man logger på - næh - der står som bare - log din browser og genstart - du skal acceptere sikkerhedsapplet fra DanID - men naturligvis dukker der intet op om en sådan applet man kan acceptere - Det er da vildt at skat ikke - når man står til indlog skriver, at der er problemer med NemID hvis man har nyeste java

Så kan man jo teste ved at ville logge direkte på nemID.nu  - Måske man der så sikkerhedsappen fra DanID men:

Der får man også bare mulighed for at logge på - ikke en stor overskrift med UNDSKYLD vi virker ikke hvis du har nyeste java - og så tænker man  - jeg prøver da lige at ringe til dem for at høre - for det skulle jo køre nu - og så viser det sig, at det telefonnummer nemID har på deres hjemmeside og som står med - ring hvis du har problemer  - det er skam ændret for længst - og først efter 3 oplæsninger fra automatsvarer om det nye nummer - kører den så en viderestilling

Kan de ikke engang finde ud af at ha klar tekst om problemet som det første på NemID.nu - og ikke finde ud af at vise deres eget telefonnummer - så tror jeg det har MEGET lange udsigter med at få fixet de lidt vanskeligere problemer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)