Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min website pls :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har fået mere og mere respekt for alle de kloge mennesker, der er herinde, så nu lægger jeg selv hovedet på blokken/bloggen: Jeg håber at få konstruktiv kritik af min website, som (når jeg får nosset mig sammen), skal være klart mere henvendt til iværksættere og SMV'er

www.brandman.dk

Jeg glæder mig til at høre jeres mening.

Bedste hilsner

Martin Lund

PS. jeg høre rigtig gerne bud på, hvordan jeg kan få siden til at konvertere bedre...jeg har faktisk ret god trafik, men det konverterer bare ikke.

Pft
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:28

Hej Martin, jeg tog et hurtigt kig. :)

Jeg kan rigtigt godt lide hjemmesidens layout og indholdsmæssige struktur.

Jeg undrer mig over, hvorfor den er på engelsk? Som dansk kunde ville jeg foretrække, at den var på dansk.

Det er super godt at kunne se dit tidligere arbejde. Hvad med at indhente en udtalelse/anbefaling fra hver kunde?

Jeg ville ændre emailadressen fra hello@brandman.dk til noget mere "seriøst", fx kontakt@brandman.dk, og af samme grund droppe overskriften "Say hi to Brandman". Men det er måske bare mig, der er gammeldags.

Det var, hvad der lige umiddelbart faldt mig ind. Held og lykke med at øge konverteringen. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07

Hej Martin!

Ændre din URL-struktur (Kaldet permalinks i Wordpress), så dine URLs bliver SEO-friendly. 

Sæt dine kontaktinformationer i footeren, så man hurtigt og altid kan se dine informationer.

Fjern dine delings knapper på hver side. Tilføj i stedet et par sociale ikoner i headeren.

Hvis du senere hen skriver blogindlæg eller nyheder, så kan du med fordel tilføje de sociale delingsknapper til disse typer indlæg.

Hvis du har noget flot visuelt at fremvise, så ville jeg lægge en del mere vægt på dette og ikke kun teksten og formuleringen. 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 19:53

Infopreneur:

Jeg undrer mig over, hvorfor den er på engelsk? Som dansk kunde ville jeg foretrække, at den var på dansk.

Det er super godt at kunne se dit tidligere arbejde. Hvad med at indhente en udtalelse/anbefaling fra hver kunde?

Tusinde tak for din feedback og dine pæne ord.

- Du har 100% ret, jeg bør også lave siden på dansk! Jeg er bare ikke kommet til det endnu :-(

- God ide, at indsamle testimonials fra mine kunder. Det må jeg gøre!

Tak igen

Martin Lund

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 19:56

Klaus Fejer:

Ændre din URL-struktur (Kaldet permalinks i Wordpress), så dine URLs bliver SEO-friendly. 

Sæt dine kontaktinformationer i footeren, så man hurtigt og altid kan se dine informationer.

Fjern dine delings knapper på hver side. Tilføj i stedet et par sociale ikoner i headeren.

Hvis du senere hen skriver blogindlæg eller nyheder, så kan du med fordel tilføje de sociale delingsknapper til disse typer indlæg.

Hej Klaus

Tusinde tak for dine kommentarer.

Ups, jeg troede faktisk at jeg havde SEO venlige URL'er, men jeg tjekker lige på på det med permalinks 

Yeps, god pointe at få kontaktinfo i bunden. Det burde jeg have gjort fra starten.

Enig, de der sociale links er lidt over the top. 

Mange tak for dine kommentarer!! :-)

Bh

Martin Lund

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:10

Hej Martin

Det virker for mig helt forkert at du har købt et ccTLD(.dk) også skriver på Engelsk på den. Hvor vil du hen? :) På den danske søgemaskine på engelsk? Eller på den amerkanske med et .dk domæne? :)

Kan du se hvor jeg vil hen? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Jeg synes, det er et flot design. Har læst de andres kommentarer. Er enig i, at der mangler en footer.

Jeg har lavet en video med forslag og kommentarer, som du kan se her:

">Feedback på brandman.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 10:41
Hej Poul!

Du er SIMPELTHEN for vild :-))) At du gider at bruge 10 minutter af din sparsomme tid på at give mig feedback af så høj kvalitet, det rammer loftet for mit begreb om hjælpsomhed.

Jeg er meget enig i de fleste af dine kommentarer, og jeg skal nok få rettet, for dine pointer rammer jo lige ned på min skamfulde to-do liste, hvor egen site altid ligger nederst.

Jeg vil returnere din kæmpe hjælpsomhed, med en tilsvarende analyse af din site, ud fra de ting jeg gør mig klog på :-)

Hviket program bruger du til dine video-evalueringer?

Igen, mange tak Poul

Bh

Martin Lund
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Tak for dine pæne ord, Martin!

Hvis du tillader, vil jeg meget gerne bruge dine ord som reference ... ok?

Jeg bruger Apowersoft.com til video-recordings. Jeg startede med en gratis-version, og det annoncerer de stadig med, men et eller andet kiksede, så programmet opfattede sig selv som trial-version og gjorde knuder. Endte med en købe-version, og herregud, det var kun 200-300 kr.

Du er meget velkommen til at kigge på min hjemmeside: apoma.dk, og jeg vil være meget lydhør over for, hvad du vil sige!

En enkelt ting på videoen til dig, og som jeg først bagefter kunne huske: På Kontakt-siden skrev du "...you are always welcome...". Jeg ville skrive "Please feel free..." eller (og det er det, jeg glemte) "Please don't hesitate..."

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul

Ja, naturligvis må du bruge mine ord som reference! Jeg mener alt ned til sidste komma! :-) 

Mht. til den engelske tekst, så har jeg faktisk haft en amerikaner til at læse det igennem, og mange af de steder du har fundet er faktisk præcis de steder, hvor hun har rettet mig og mit Denglish til noget mere tidssvarende amerikansk business slang. Så jeg tror at det er dit og mit skoleengelsk, der bare ikke rammer den moderne amerikanske tunge :-)

Men du fandt en s-genitiv uden apostrof, og det er jeg rigtig glad for :-) Fy fy, Martin!!. Jeg plejer ellers at være meget, meget grundig.

På forhånd tak og held og lykke med din bizz :-) Jeg vender retur med en anmeldelse af dit site....snart.

Bh

Martin Lund

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)