Jeg har fået mere og mere respekt for alle de kloge mennesker, der er herinde, så nu lægger jeg selv hovedet på blokken/bloggen: Jeg håber at få konstruktiv kritik af min website, som (når jeg får nosset mig sammen), skal være klart mere henvendt til iværksættere og SMV'er www.brandman.dk Jeg glæder mig til at høre jeres mening. Bedste hilsner Martin Lund PS. jeg høre rigtig gerne bud på, hvordan jeg kan få siden til at konvertere bedre...jeg har faktisk ret god trafik, men det konverterer bare ikke. Pft |
Hej Martin, jeg tog et hurtigt kig. :)
Jeg kan rigtigt godt lide hjemmesidens layout og indholdsmæssige struktur.
Jeg undrer mig over, hvorfor den er på engelsk? Som dansk kunde ville jeg foretrække, at den var på dansk.
Det er super godt at kunne se dit tidligere arbejde. Hvad med at indhente en udtalelse/anbefaling fra hver kunde?
Jeg ville ændre emailadressen fra hello@brandman.dk til noget mere "seriøst", fx kontakt@brandman.dk, og af samme grund droppe overskriften "Say hi to Brandman". Men det er måske bare mig, der er gammeldags.
Det var, hvad der lige umiddelbart faldt mig ind. Held og lykke med at øge konverteringen. :)