mangler det sidste opstart kapital og i guder det er svært at finde investore til min opstart og det på trods af mit kunde/
leverandør grundlag..........frustrerende a h... til
med fare for, at du finder mig hård, så vil jeg sige, at det næppe er på Amino dine forsøg ikke har givet pote, for ud vrede over, at Amino ikke tillader tilsvining med navn i tråde, et kort forsøg på at høre ind til seed-capital (og skam gode svar til andre på andet) så er det eneste om kapital, at du er bange for at fortælle om dit projekt og den frygt er præcis den værste gift - for at få kapital
Det ER hundesvært at få investorer med og det kræver helt generelt, at man vil fortælle ganske meget om sine ideer og planer - hvor langt man er, hvad man selv har ofret på projekterne og vil ofre fremover i penge og tid og meget andet. Uden det, så helt ligemeget seed-capital, crowfunding eller alle mulige andre veje, vil der være lukket i 99% af alle tilfælde
En åben venlig attitude - der viser hvad du selv vil byde ind med - kombineret med at du har udarbejdet en god forretningsplan og fulde budgetter er eneste mulighed i mine - måske let forstokkede øjne, hvis du skal ha investorer med.
Der er masser af projekter for investorer, også projekter som er langt og som næsten har bevist sig selv, så investorer er kræsne rent ud sagt - Kræsne med at finde personer der udstråler en styrke og glæde over det de laver (ex skriv ikke for meget om hvor h... frustrerende det er, ingen vil arbejde med frustrerede mennesker -selv om jeg HELT forstår frustrationen.)
Kom på banen med åbenhed om ide og din egen investering i penge og tid - og tilbyd så, mod underskrift på fortrolighedserklæring, at komme med fuld forretnigsplan - som skal være så gennemarbejdet at investor på 5 min er tændt - og budget + likviditetsbudget der skaber tillid - notat om hvad der er indgået af aftaler med bank - nets - leverandører osv - alt det som skaber tillid til, at her vil man ind med penge og få del i noget der nok skal brage igennem
Jeg har lavet lidt blog om det her i RÅD TIL INVESTERANSØGNING - Det er ikke sikkert det lykkes selv med alt det, men det er ret sikkert det ikke lykkes uden
venligst og god vind - John Hannover