Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor nødvendigt er sammenhængen mellem navn og koncept?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg går med et projekt i tankerne, og navnet jeg har, synes jeg er helt fantastisk. Dog fortæller det ikke forfærdelig meget om selve konceptet, og du vil nok ikke udfra det, kunne gætte hvad det drejer sig om. 

Projektet er online-baseret, så jeg kom til at tænke på, hvor vigtigt folk synes det er, at navnet hænger sammen med konceptet? Det er selvfølgelig selvsagt ikke en dårlig idé, men ville det være en dårlig idé at være lidt fræk, og vælge noget som måske har lidt mere blikfang og tendens til at sidde fast i folks hoveder?

Klassisk (kedeligt) SEO-venligt navn eller noget som står lidt mere frem? Nogle med input?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor meget fortæller ordet Google, at det er en søgemaskine?

Hvor meget fortæller ordet Instagram, at det er et socialt medie til at dele billeder?

Hvor meget fortæller ordet Facebook, at det er et socialt medie, hvor du kan se hvad dine venner laver?

Hvor meget fortæller ordet Yahoo!, at det er en søgemaskine?

Ordet behøver ikke være kædet sammen med konceptet, langt fra! Du kan sagtens finde et navn som intet fortæller, men som blot ser godt ud på skrift, nemt at huske og ligger godt på tungen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)