Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate for et produkt. Hvordan fungerer det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har en web-portal, som jeg godt kunne tænke mig at tjene lidt affiliate penge på. Jeg vil gerne gå uden om affiliate netværk såsom tradedoubler mv, men mangler erfaring inden for dette.

Jeg har fundet en webshop som jeg godt kunne tænke mig at være affiliate for, men hvordan fungerer det, når man er affiliate for en webshop/et produkt, når man går uden om et traditionelt affiliate-netvært?

Mvh og tak
Henrik

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nærmeste er nok, dropshipping. det er nok, det den nemmeste måde, at gøre det på, hvis du vil uden om al affiliate

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke uden om affiliate. Vil bare lave en aftale om at være affiliate for en webshop, gennem reklamer på min side. 
Men har ingen erfaring inden for dette, og om det overhovedet er en god ide?  

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

franksørensen, han skriver vel ikke at han vil uden om affiliate? Dropshipping kunne godt være en mulighed, men af hvad jeg ved om det er det også et mere tidskrævende projekt end bare at være affiliate.

I forhold til dit spørgsmål Henrik så kan det måske blive svært at være affiliate hos en webshop som ikke bruger et netværk og som ikke umiddelbart skilter med på deres side, at de har et affiliate-program.

Jeg forestiller mig at hvis de skal sætte det op for din skyld, vil de nok gerne have bevis for at du kan genere x antal salg per måned, for at det kan betale?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar begge to! 

Du har nok ret Mas, kan godt være det ikke kan lade sig gøre, hvis de ikke har et program i forvejen.
 

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mas:
mere tidskrævende projekt end bare at være affiliate.

et Affiliate, er meget tidskrævende, nok ligeså meget som almindelig webshop, eller dropshipping. 

man skal  lave affiliate hvis man vil lærer mere, og ikke fordi man regner med at tjene nogle hurtige nemme penge. for det sker ikke, uden hård arbejde. 

Det kan være rigtig svært at lave affiliate for en webshop, da du ikke kan regne ud hvor meget der er solgt, de skal have et specielt program, det eneste du kan regne med er hvor mange besøgene du har sendt af sted, til webshoppne, men du kan ikke se om de har solgt, 

Sådan noget som partner ads, er det godt sted hvis du vil lave affiliate... 

og hvis du ikke vil det, vil jeg råde til dropshipping, som er lige så hård arbejde, som affiliate er.. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)