Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjfirma - Hjælp skal bruges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!
Vi er nogle stykker, der er igang med at starte en ny virksomhed op, der omhandler salg af tøj. Vi har nogle rigtig gode ideer som vi gerne vil have realiseret. Hvis der er nogle, der har erfaring med dette, vil vi meget gerne have svar på følgende spørgsmål:  

På hvilken måde skal man fremvise sit design? - Hvordan skal vi vise vores design. Vi ved hvilken slags materiale vores produkt skal produceres af, bomuld. Men hvordan fortæller/viser vi vores kommende producent dette på den rette måde så der ikke bliver lavet fejl? 

MÅL! Hvilke mål skal vi have for tøjet (t-shirts og trøjer) - Hvilke mål skal vi have styr på? 

Kvalitet - ja det skal produceres i bomuld, men der er jo stor forskel på kvalitet... Hvad er forskellen på god og dårlig kvalitet?

Producent - Hvordan kommer vi i kontakt til en producent, der kan efterkomme vores krav?

Gode råd - kom meget gerne med gode råd omkring opstart af et tøjmærke hvis i har nogle!

Mvh nogle fyrre der gerne vil igang!  

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe jer med de forskellige ting. Jeg står selv bag tøjmærket www.BEYXND.com og er igang med et andet mærke, så jeg vil sige at jeg har erfaringen.

I/du kan få fat i mig på telefon og e-mail, så kan vi snakke nærmere.

E-mail: jannickjoel@live.dk

Tlf: 20 21 14 94

Med venlig hilsen

Jannick Joel

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er principal consultant i en dansk-kinesisk sourcing virksomhed der har fokus på iværksættere.
Vi har blandt andet hjulpet mærker som falsehaven,les deux, et al design, asger juel larsen og mange flere.

Vi vægter kvalitet, sikkerhed, CSR og kommunikation rigtig højt og hjælper blandt andet med at fremskaffe den ønskede kvalitet.
Så står du og er i tvivl om hvad der er god kvalitet og hvad der ikke er, så hjælper vi med at komme tvivlen til livs.

Jeg kan se du ikke har slået private beskeder til, men hvis du er interesseret i at få professionel hjælp, så kontakt på følgende:
philip.femo@gmail.com
60149416

Smid en besked, uddyb gerne jeres koncept/idé eller vis mig jeres designs så kan vi ringes ved og så fremskaffer jeg priser på en produktion uforpligtende.

Har også mulighed for at uddybe bedre over mail hvad det er vi præcis kan hjælpe jer med og hvad fordelen ved at bruge os er!

Mvh.
Philip Femø 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kommer selv fra Bosnien og er netop kommet hjem derfra.

Årsagen til at jeg var der denne gang, var at finde frem til små niche tøj fabrikker, som fokuserer på kvalitet og ikke blot på at producerer standard tøj.

Den herre jeg talte med var direktør i et lille personligt ejet virksomhed, som havde særligt fokus på t shirt i kvalitets bomuld.

Nu er jeg heller ikke særligt meget inde i forskellen på bomuld, men han viste mig nogle prøver og dem bedste var vidst 180g bomuld hvilket føles utrolig godt.

Jeg skal selv have lavet nogle prototyper snarest, så hvis i er interesseret kan i sende mig en besked omkring hvad i er interesseret i, så kan jeg vise ham det?

Hilsen

Jasko

Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele afhænger af jeres ambitionsniveau og kapitalniveau. 

Søger i 1000 enheder eller 50 enheder, skal i søge 2 vidt forskellige steder :) Du kan sende mig en mail, så kan jeg hjælpe dig i gang, og besvare dine spørgsmål.

E-mail: me@oliverthorsen.eu

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi søger en produktion i noget der minder om 160 t-shirts, 120 hoodies m. lynlås og 80 hoodies. 

Da vi er helt nye i branchen kunne vi også tænke os at få en agent indover som kan hjælpe os med størrelser samt formidling til producent. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nyttøj

Det lyder interessant, hvor mange forskellige designs har i? 3? 
Så det er 160 af den samme t-shirt 120 hoodies af samme design og 80 hoodies af samme design.

Er der flere forskellige farver per design?

Mvh.
Philip 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe jer så meget som jeg kan jeg har et meget stort kendskab til alle de forskellige typer af tekstiltryk der findes og har lavet alle typer af opgaver! 

Jeg vil anbefale at i giver mig et kald på 98101088 og inden laver en liste over de ting i ønsker at spørge mig om :)

Mvh. 

Thomas Reberholt www.tex-tryk.dk 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 160 t-shirts i samme model, der fordelt over 4 forskellige farver og 4 forskellige størrelser. Dvs vi skal have 40 af hver farve opdelt i 10 per størrelse. 

Mht. hoodies m. lynlås er det 3 forskellige farver, men samme model, så igen 40 af hver med 4 størrelser. 

Hoodien er kun 2 farver så derfor er det igen 40 af hver farve med 4 størrelser. 

mvh

Carl-Christian

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne hjælpe. www.unicornsp.dk

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)