Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop skal have nogle tæsk. Kom med alt det kritik du overhovedet kan komme på!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

GreenCreative:

Hej Emil,

Jeg synes du kan være godt tilfreds med din webshop. Jeg tror den passer godt til målgruppen :)

En lille ting der genere mit øje er din indkøbskurv oppe til højre. Den har dens helt egen dimension - så den aligner hverken med menubaren eller dit "brug for hjælp" modul - jeg ville lave det samme bredde som "brug for hjælp" modulet.

Og så tror jeg, at jeg ville tage "kontakt" og enten placere den i menubaren, eller i footeren - og "Institutionssalg" ville jeg flytte ned i footeren også.

Til sidst synes jeg du skal prøve at ændre nyhedsbrevs modulet. Jeg synes du skal fokusere på hvilken værdi du giver kunden gennem disse nyhedsbreve - det kunne være at du skrev ud når nye spil kom på markedet og igen når du havde dem på lager - jeg er ikke helt fan af at du udlover fede præmier, som du ikke har lyst til at nævne hvad er - jeg tror folk er trætte af "signup og vind", der er for mange af dem. Hvis du giver dine kunder reel værdi i dit nyhedsbrev, så tror jeg du vil få større succes med det :)

Held og lykke!

Hej GreenCreative

Mange tak for kritik.

Dine ting er noteret og vil forhåbentligt være med på den næste opdatering.

Mange tak fordi du tog dig tid til at komme med kritik.

Ha' en rigtig god dag :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej Emil

Jeg synes din shop er fed og har ikke noget jeg synes ikke virker eller noget der ville tiltrække mig mere?

Sortimentet kan altid blive bredere, men det kommer jo nok når du kommer længere i projektet.

Og så har du Abelone, endda på lager, så bliver det ikke bedre hos mig :-)

Held og lykke med shoppen
/Brian 

Mange tak for kritikken.

Sortimentet kan helt sikker blive bredere, hvilket også er noget jeg arbejder på.

Regner med at have mellem 1 og 4 flere leverandører inden jul.

Min idé til at starte med er at forsøge at få de mest populære spil på lager, og derefter udvide sortimentet stille og roligt løbende.

Jeg mangler stadigvæk en del af de mest sælgende titler. Men de er så småt på vej.

Er glad for du fandt et spil du kendte og som du kan lide.

Jeg er også selv stor fan af Abalone og spiller det næsten så ofte jeg kan komme til.

Ha' en fantastisk dag.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan også godt lide din shop. Den er enkel og ikke så besværlig. Så det er ikke som sådan kritik af den jeg her kommer med. Men forslag til hvordan den kunne blive bedre med tiden måske. Selv holder jeg faktisk også meget af et godt brætspil. Men det er sjældent jeg finder nogen der gider, eller har samme lyst som mig. Tanken jeg havde til dig var at oprette en form for forum, eller "dating" type del på siden, hvor ligesindede spilentusiaster kunne mødes? og søge folk fra deres egn der måske også kunne tænke sig den slags?

Ved ikke om den slags allerede findes dog :) Bare lige en tanke jeg fik.

 

MVH
Hans Pedersen

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofie:

Jeg kan rigtig godt lide din shop. Den sender "good vibes" så snart man kommer derind :) Men jeg synes det er lidt synd, at når man lægger en vare i kurv, så bliver man automatisk sendt til kurv, hvor man så ser en stor grøn knap med "til kassen", men kun en almindelig umarkeret tekst som siger "Shop videre" og er lidt svær at finde.

Jeg er sikker på, at du ønsker at dine kunder skal købe mere end én vare, og det synes jeg du skal gøre meget mere synligt. Fx. placere en "Shop videre" knap ovenover "Til kassen"-knappen.

Hej Sofie.

Tak for dit kig på shoppen.

Jeg har selv overvejet det med om brugeren skulle sendes direkte til kurven eller ej.

Er bestemt ikke sikker på at jeg fandt den rigtige løsning. Men her er mine argumenter for at gøre som jeg gør. Jeg tænker (har endnu ikke nok data til at bevise dette) at størstedelen af mine kunder køber 1 brætspil af gangen. Hvis min antagelse holder stik, vil det øge konverteringsraten betragteligt at tage den besøgende til indkøbskurven når han eller hun ligger noget i kurven.
Jeg har derfor bevidst valgt en stil, hvor jeg har fokus på at gøre de besøgende som ligger noget i kurven til kunder.

Det kan være jeg tager fejl. Det vil tiden vise. Tager jeg fejl skal det naturligvis ændres.

Jeg siger mange tak for din kritik. Måske du kan give mig lidt mere indsigt i om min antagelse holder? Hvis du købte brætspil på nettet ville du så være mest tilbøjelig til, at købe det ene spil eller at købe flere spil af gangen?

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Hej Emil. Det er en rigtig flot webshop, du har sat op. Tillykke med den. Der er mange gode detaljer. Jeg er nu også enig med noget af det, de andre skriver, bl.a. om aligment.

Jeg har lavet en feedback video med forslag og kommentarer, som du kan se her:

">Feedback på spilmedsmil.dk

Håber, du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Hej Poul.

Tusind tak for din feedback.

Jeg sætter virkelig stor pris på at du tog dig tiden til at lave en video.

Jeg har noteret rigtig mange ting som skal rettes ud fra det du sagde. Man bliver lidt blind på sin egen shop når man har arbejdet med den i 6 måneder :)

Har lige et spørgsmål til dig:

Du siger i videoen at jeg skal fjerne "jeg" fra  forsideteksten.

Det er faktisk et bevidst valg af jeg skriver "jeg" på forsiden. Idéen med dette er at det skal virke mere personligt og nærværende fra min side af.

Jeg prøver på ingen måde at skjule, at jeg er ene mand om dette og prøver blot at få dette til at fremstå positivt hos den besøgende.

Men måske det har slået fejl?

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:

Du siger i videoen at jeg skal fjerne "jeg" fra  forsideteksten.

Det er faktisk et bevidst valg af jeg skriver "jeg" på forsiden. Idéen med dette er at det skal virke mere personligt og nærværende fra min side af.

Jeg prøver på ingen måde at skjule, at jeg er ene mand om dette og prøver blot at få dette til at fremstå positivt hos den besøgende.

Så hold endelig fast i "Jeg".

Det er fint, at du gør siden personlig og at du ikke forsøger at skjule dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Lykkeskov:
Hvad bider du mærke i når du kommer ind på siden? Er der noget som ikke fungerer optimalt. Det kan være hvad som helst.

Hej Emil.

Jeg syntes at din webshop ligger langt over gennemsnittet af det vi ser herinde udseendes mæssigtYes

Dog forsvinder baggrundsbilledet i "næste afsendelses"-boksen ved mig engang imellem. Og menuen i toppen med: velkommen, kontant og institutionssalg ligger lidt underligt i toppen, når man er inde under et produkt. Bruger Chrome.

Ellers et flot resultat! 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Hejsa

Kan også godt lide din shop. Den er enkel og ikke så besværlig. Så det er ikke som sådan kritik af den jeg her kommer med. Men forslag til hvordan den kunne blive bedre med tiden måske. Selv holder jeg faktisk også meget af et godt brætspil. Men det er sjældent jeg finder nogen der gider, eller har samme lyst som mig. Tanken jeg havde til dig var at oprette en form for forum, eller "dating" type del på siden, hvor ligesindede spilentusiaster kunne mødes? og søge folk fra deres egn der måske også kunne tænke sig den slags?

Ved ikke om den slags allerede findes dog :) Bare lige en tanke jeg fik.

 

MVH
Hans Pedersen

Takker for ros og gode råd.

Det var en god idé med et forum. Jeg tænker dog at jeg hellere vil have det på et eksternt domæne hvis det er :)

Men tænker lige lidt over det.

Tak skal du have.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Så hold endelig fast i "Jeg".

Det er fint, at du gør siden personlig og at du ikke forsøger at skjule dig.

Det vil jeg gøre.

Mange tak for feedback :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Smidt:

Hej Emil.

Jeg syntes at din webshop ligger langt over gennemsnittet af det vi ser herinde udseendes mæssigtYes

Dog forsvinder baggrundsbilledet i "næste afsendelses"-boksen ved mig engang imellem. Og menuen i toppen med: velkommen, kontant og institutionssalg ligger lidt underligt i toppen, når man er inde under et produkt. Bruger Chrome.

Ellers et flot resultat! 

Hej Kim.

Tak for din feedback.

Angående "næste afsendelse" og "velkommen", "kontakt og "Institutionssalg" så har der været nogle problemer. Det er slet ikke meningen at det skal se ud som det gør lige nu. Jeg har en til at arbejde på det.

Ha' en god dag.

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)