Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvopbevaringsrum til fødevarer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Eksisterer der selv opbevaringsrumme i København, hvor man kan opstille fødevarer som emballagerede slik, chips og chokolade? Jeg driver et slik shop på nettet, og det fylder bare så meget her hjemme.

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:15
Prøv evt lokalebørsen
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:39

Starter93:

Hej Aminoer.

Eksisterer der selv opbevaringsrumme i København, hvor man kan opstille fødevarer som emballagerede slik, chips og chokolade? Jeg driver et slik shop på nettet, og det fylder bare så meget her hjemme.

Prøv at skrive ( Lagerplads København ) i Google. Så skal du bare se hvad der sker.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal være opmærksom på, at lokalerne skal være godkendt af fødevaremyndighederne. Det gælder også lokaler hjemme hos dig selv. Og ja, det gælder også selv om det er emballeret.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 19:38

Det er endelig gjort, og nemt at finde lagerplads. Men det jeg søger, er et lagerplads som er godkendt til fødevare. Måske havde nogen her i Amino kendskab til sådan nogle lokaler. :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:45

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 19:56

Hej !

Du skal selv ansøge om at få lokalerne godkendt til netop dine aktiviteter - alle virksomheder har ikke samme behov. - Så derfor SKAL alle virksomheder godkendes af Fødevarestyrelsen. Du skal anmelde til dem hvad du handler med samt hvor adressen ligger.

Herefter sender de en konsulent ud til dig hvor de så ser på lokaliteterne.

Noget tyder på du ikke er godkendt pt.

Mvh

Peter.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 20:04

Jeg prøver lige igen :) Jeg søger lokaler, med konceptet "Self Storage" til fødevare. At det skal være godkendt af fødevarestyelsen, er selvfølgelig indlysende . 

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 20:08

Jeg er helt med, men så er det et "lagerhotel" som du skal have fat i - men de kan stadig ikke være godkendt til at håndtere dine fødevarer førend de har været og se lokaliteterne. Hvis dine varer findes på et lagerhotel er det stadig dit ansvar at sørge for at få lokaliteterne godkendt.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 20:09

Hvis man kunne få et fuldgyldigt lokale til rådighed, men til billige penge - vil være super. Men De fleste man kan finde på nettet, er over mit budget :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)