Hej Aminoer. Eksisterer der selv opbevaringsrumme i København, hvor man kan opstille fødevarer som emballagerede slik, chips og chokolade? Jeg driver et slik shop på nettet, og det fylder bare så meget her hjemme. |
Selvopbevaringsrum til fødevarer.
- 1
Prøv at skrive ( Lagerplads København ) i Google. Så skal du bare se hvad der sker. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Du skal være opmærksom på, at lokalerne skal være godkendt af fødevaremyndighederne. Det gælder også lokaler hjemme hos dig selv. Og ja, det gælder også selv om det er emballeret. MVH |
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Hej ! Du skal selv ansøge om at få lokalerne godkendt til netop dine aktiviteter - alle virksomheder har ikke samme behov. - Så derfor SKAL alle virksomheder godkendes af Fødevarestyrelsen. Du skal anmelde til dem hvad du handler med samt hvor adressen ligger. Herefter sender de en konsulent ud til dig hvor de så ser på lokaliteterne. Noget tyder på du ikke er godkendt pt. Mvh Peter. |
Jeg prøver lige igen :) Jeg søger lokaler, med konceptet "Self Storage" til fødevare. At det skal være godkendt af fødevarestyelsen, er selvfølgelig indlysende . |
Jeg er helt med, men så er det et "lagerhotel" som du skal have fat i - men de kan stadig ikke være godkendt til at håndtere dine fødevarer førend de har været og se lokaliteterne. Hvis dine varer findes på et lagerhotel er det stadig dit ansvar at sørge for at få lokaliteterne godkendt. |