Hej der ude Jeg har ladet mig fortælle, at jeg skal have mig en forsikring, nu da jeg er blevet selvstændig bogholder. Jeg tager ud til kunder og arbejder på kundernes pc, men har også kunders materiale hjemme hos mig til bogføring på egen pc - med back-up via nettet. Hvilken forsikring skal jeg anskaffe mig - hvis jeg overhovedet behøver en....?? Har fået et tilbud fra Codan - den lyder på 4.300 årligt. - den hedder Codan Kombi Erhverv. Håber der er en sød sjæl, som kan hjælpe mig med, at fortælle mig hvad der er bedst for mig. 1000 tak på forhånd - Mvh Betina Rigtig glad for at vi kan hjælpe hinanden her i dette forum... |
Hej Betina
Jeg kan se, at du ikke lige har fået et svar.
Mit umiddelbare bud må være noget med en erhvervsansvar og en løsøreforsikring på dit erhvervsinventar herunder it-udstyr, en heltidsulykkesforsikring og måske også noget med rådgivningsansvar.
Jeg kunne anbefale dig at kontakte et uafhængigt forsikringsmæglerfirma. Vi bruger http://www.baekmark-kvist.dk/ og er meget godt tilfredse med den mægler, vi er tilknyttet hos dem. Ja, for at sige det lige ud, så har vi i vel snart 30 år fulgt en bestemt mægler, som de seneste år så har været ansat hos Bækmark og Kvist. Vi har en årlig forsikringsgennemgang med ham, og han finder det bedste og billigste produkt på markedet til os, og så behøver vi ikke at bekymre os mere om det. Vi behøver så heller ikke bruge tid på forsikringsselskaber, der ringer og vil sælge en "gang frygt". Vi henviser dem bare til ham.