Har du planer om ferie til Thailand her i vinter, har jeg bla. to store ferieboliger, med plads til den store familie. Alt er udlejet frem til 2. januar 2014, men derefter er der næsten frit slag. Afhængig af fordelingen af voksne/børn, er der plads til 8 - 16 personer i begge villaer. Uanset førpris, tilbyder jeg disse to villaer til DKK 9.995,- pr. uge til aminofolket. Begge ligger i omegnen af Hua Hin - den ene på golfbanen, og den anden lidt tættere på stranden. Golfvillaen kan du læse mere om her og den anden store villa lige her Planlægger du lidt længere frem, har jeg også en del lejligheder i Alanya, Tyrkiet. Bla. 2 lejligheder med 2 soveværelser ( til 4 personer) , og 2 lejligheder med 3 soveværelser (8 sovepladser ) alle beliggende på resortet Utopia 1. Ugerne i skolernes sommerferie er de som ryger først, og forvent at alle sommeruger er væk allerede inden nytår i år, så du skal ikke vente alt for længe. Læs meget mere om området, lejlighederne og priser her. Forespørgsler kan rettes her eller på pm/mail. Ha en fantastisk efterårsferie.
|
Det ser sku godt ud :-)