|
Skribenter søges til antologi af og om psykisk sårbare: Stigmatisering og tabuisering. Ensomhed og isolation. Uforløste talenter og kulsejlede drømme. Udover hele den behandlingsmølle man skal igennem for at blive symptomfri som psykisk sårbar, er der mange konsekvenser af at leve med en lidelse, som ikke kan kureres. Man kan måske ikke arbejde, og mister derved muligheden for at netværke. Alt imens andre relationer reduceres til kaffepauser af en times varighed, fordi andre har for travlt efter sigende. Der er ved at blive skabt et stort skel mellem velfungerende mennesker og dem , som er ramt af sindslidelser. Dels stiller samfundet større og større krav til effektivitet og ydeevne, dels er tabuisering desværre ikke en by i Rusland. Dette er skidt. Rigtig skidt synes jeg. Derfor vil jeg sætte fokus på dette i en antologi begået af velskrivende personer, som lever med psykisk sårbarhed. Kan du nikke genkendende til ovenstående, eller kender du en, som kan og som vil dele ud af sine erfaringer i et flot sprog. Så bed vedkommende kontakte mig snarest muligt! Louise Volsted Pedersen, |
Bidragsydere til antologi om psykisk sårbarhed versus samfund søges.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem