Hey Ha en go aften! |
Find en dygtig fotograf ved at lægge opgaven i udbud hos Amino Freelancer. De relevante freelancere får automatisk besked og giver hurtigt bud på opgaven.
Læg din opgave i udbud her.
Hey Ha en go aften! |
Find en dygtig fotograf ved at lægge opgaven i udbud hos Amino Freelancer. De relevante freelancere får automatisk besked og giver hurtigt bud på opgaven. Læg din opgave i udbud her. |
|
SUper produktbilleder af tilbehør til Apples produkter! mobiltilbehør :D |
Kan du sende en pm med detaljeret oplysninger. Hvor mange drejer det sig om ? Det er noget vi har udført før. |
Hej Michael. |
Hej Astrid Kan du mon også hjælpe mig. Det haster rimeligt meget - dvs start uge 43. Det er fotos af smykker til en lille annonce jeg skal have lavet. Ring venligst på 40 28 72 00. mvh/S Sørensen |
Hej. Jeg vil gerne anbefale MortenBak.dk Reklamefoto som tog mine produktfotos... Han var virkelig effektiv og ikke mindst billig i forhold til det arbejde han lagde i det. Mvh Sue |
Hej Michael. Det er jeg sikker på jeg kan hjælpe dig med. Jeg er placeret i Aarhus og har rimelige priser. Mvh. Mads Dalegaard www.dalegaard.com mail@dalegaard.com |
Jeg har hvertfald fået denne besked og har efterfølgende ikke fået svar på mine to beskeder: "Se Mh-telesalg.dk under butikken, det er mange, og har slet ikke så mange penge pga kontanthjælp :( Ved ikke hvad vi gør hmm" |