Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er banker omfattet af købelov / aftalelov ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Skovsende:

Men det ændrer ikke hvis du havde lagt beløbene sammen: Pris+indskud+advokat ville du se med det samme at der manglede 15.000. Låne aftalen er jo ikke sådan formuleret du får X antal kroner til det ene, Y antal kroner til det andet og Z antal kroner til det tredje.

Det er en menneskelig fejl, som du også sagtens selv ville kunne have opdaget, hvorfor jeg ikke tror du kan slippe igennem med god tro. Det er jo ikke sådan at banken ikke vil opfylde aftalen - det vil de nok godt, men så mangler du stadigvæk 15.000 kroner.

Det du vil have dem til at opfylde, er det du mener BURDE have stået i aftalen, og ikke det der står i aftalen.

Først syntes jeg det er en pudsig skrive måde du har, med  "du ville se" og "du også sagtens selv" og "du mener burde" osv...
Det kan du da ikke vide hvordan jeg oplever sagen og hvad jeg kan og hvad jeg vil have dem til osv...
Det med menneskelig fejl er fuldstændig underordnet her , det burde DU vide...(kan DU se hvordan det virker, ikke særlig godt vel ??) 
Hvorfor kommer du ikke med noget du selv ved ? 

Hvis jeg havde opdaget fejlen ville jeg have gjort opmærksom på det.

Jeg stolede fuldt og fast på at jeg kunne betale lånet tilbage på 48 mdr. og at det handlede om ca. 65.000,- kr. og det skriver jeg under på, hvilket banken også gør.

Jeg bekræfter dette elektronisk under mødet.

Advokat beløbet er jo betalt af banken ud af mine 40.000,- kr., hvilket indskuddet også er.

Vi sidder ikke og lægger tallene sammen under mødet. Jeg stoler som sagt på at banken har styr på det, og rådgiveren fremlægger på mødet, at det er 65.000,- kr. der skal betales over 48 mdr. og i mit hovede er det tal ikke helt ved siden af.
Og det hæfter jeg mig ved,  og derfor skal banken overholde den aftale som begge har underskrevet.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

micmouse:
Hvorfor kommer du ikke med noget du selv ved ? 

Det er sku lidt svært da jeg hverken er dig eller din bank rådgiver :)

Men lad os parkere den - du søger at du får ret, og ud fra de oplysninger du har oplyst, så ud fra min bedste overbevisning, så kan jeg ikke give dig det.

Men hvis du mener du har ret, så er det gå til klagenævnet. Du får ikke noget ud af at forsøge at overbevise brugere på Amino.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)