Hej herinde Jeg er ved at lave vores kontorstole webshop på www.istol.dk lidt om. Et af de væsentligste punkter er at bredden ændres så den bliver en del bredere. Herudover arbejder jeg med et redesign af forsiden: 1) Banneret forsvinder 2) DEr indsættes video på forsiden Se foreløbigt resultat på http://istol.dev.getwebbed.dk/ Bortset fra de ændringer du kan se her på den side, så har jeg arbejdet lidt videre og tænker at jeg vil: 1) Slette søgefeltet øverst til højre (min søgefunktion er så dårlig at den gør mere skade end gavn lige nu) 2) Indsætte 2 væsentlige fordele for kunderne i headeren 3) Ved siden af videoen vil jeg indsætte en review rotator med kundeanmeldelser 4) Under videoen vil jeg fjerne de 4 kattegoribokse og vise de mest populære produkter. Så resultatet ser nogenlunde således ud: Er jeg på rette vej eller er den helt gal på den???? Hilsen Morten |
Ny forside - på rette vej?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg synes ikke jeres video animation passer ind til selve webshoppens tema. For at være lige ud, så synes jeg faktisk den ødelægger en del af imaget. Jeg håber ikke jeg træder over nogens fødder herinde, men det ligner heller en dansk produceret animationsvideo. Nok om den. Det er produkterne du sælger og det er produktbillederne der sælger dine vare. Derfor burde du nok fremhæve dem lidt mere. De senest tilføjede produkter er langt nede på siden efter en lang sætning af tekst, som mange vil springe over. Dine køb nu buttons er heller ikke synlige. |
Hej Design4U Nej selvfølgelig træder du ikke nogen over fødderne med din kommentar - jeg bad jo om feedback, og det skal du have tusind tak for Er det fordi du synes animationen virker useriøs? Personligt kan jeg godt lide den, for den fremhæver nogle fordele på en humoristisk måde, men hvad jeg mener er egentligt ligemeget hvis den støder kunderne væk.
Har du set det vedhæftet billede i tråden? Der har jeg netop fjernet nogle kategori-kasser og rykket produktbillederne helt op
Ide til hvad jeg skal gøre? Større knap eller anden farve eller?? - Igen tak fordi du tog dig tid til at kigge på mit site :) Hilsen Morten |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)