Hej Om mig
Jeg har deltaget ved DBFF debutantstævne hvor jeg kom på en 3. plads i kategorien Classic Bodybuilding -180 cm. Herfra blev jeg udtaget til Danmarksmesterskabet i Bodybuilding, hvor jeg blev Danmarksmester i min klasse (Classic Bodybuilding -175 cm). Udover at samle tunge ting op fra jorden for at sætte dem ned igen(gentagende gange). Udover træningen Så interessere jeg mig for Iværksætteri, så derfor læser jeg På Handelsskolen Niels Brock.
Da jeg er studerende er bodybuilding og konkurrencedeltagelse en dyr fornøjelse søger jeg venlige sjæle som vil hjælpe mig i form af sponsorering. Det er vigtigt, at jeg kan stå inde for både virksomheden og dennes produkter og ydelser, på den måde sikrer vi begge parters forsat troværdighed. Hvis vi passer sammen vil jeg selvfølgelig sørge for eksponering via min Facebook side, instagram osv. Jeg søger sponsorere til følgende: Før konkurrencen ▪ Produkter som fx proteinpulver, vitaminer/mineraler og energi/træningsforbedrende produkter. Udelukkende lovlige og godkendt efter danske standarter, naturligvis;) ▪ Træningstøj
Kontakt mig endelig hvis du har spørgsmål til ovenstående. Venlig hilsen Rohid Royad Razban |
Søger sponsorer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)