Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en god start hos banken

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46695
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tydeligvis en del iværksættere som oplever vanskeligheder med at få oprettet konto i banken, helt specielt erhvervskonti er for en del et problem

Jeg tror ikke, at det er helt så vanskeligt som mange måske beskriver det. Hvis man ikke er kendt for noget dårligt i banken, ikke har stor personlig gæld og naturligvis ikke stor i RKI - så vil langt de fleste kunne få en bankkonto.

Jeg har før linket til min blog om spørgsmålet om hvorvidt en konto skal være en erhvervskonto eller en personlig konto og lidt om forskelle og muligheder for evt at anvende personlig konto som Nemkonto for virksomheden i personlige virksomheder i dette LINK 

Jeg har tilføjet en nu artikel som måske kunne hjælpe nogen til forståelse af hvilket materiale man skal benytte, hvis man skal søge om konto til en ny virksomhed, og beskrevet lidt hvad indholdet KUNNE være. Læs gerne FÅ EN GOD START HOS BANKEN 

Uanset hvad, vil indlægget naturligvis ikke ændre ved den kendsgerning, at man ofte for at komme godt i gang med en virksomhed, bør ha en vis egenkapital, men det kan måske hjælpe til forståelse af forretningsplan, finans og likviditetsbudget - faktisk ikke kun for banken, men jo som vigtige redskaber for enhver iværksætter

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)