Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør/webdesigner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et firma i stor fremdrift, vi har idag en hjemmeside som er yderst funktionel, men vi vil gerne have mange flere funktioner på. Kunne her være nogle der har rutine og erfaring i at programmere i hph mysql, javascript, html5 og css ?. Er du freelance programmør/webdesigner og kunne tænke dig en spændende opgave som fritidsjob så lad høre fra dig.

Vh Patrick

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søger programmør/webdesigner:
vi kunne sagtens få det lavet hos professionelle webdesignere

hvis du er ekspert indenfor dette område

kunne tænke dig en spændende opgave som fritidsjob

Så i søger en u-professionel webdesigner der er ekspert på området til et fritidsjob? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 12:08

Nu har det ikke selv interesse for mig (jeg er efterhånden udelukkende .NET-mand :-) så mit PHP er lidt rusten), men tænker at lidt mere info måske ville få flere til at hoppe på. 

Når I søger en ansat som et fritidsjob, tror jeg desværre ikke I kan forvente en ekspert - hvorfor skulle en ekspert nøjes med et fritidsjob? Så jeg tror det ville være rigtigt fint, hvis du i stedet lige nævner nogle specifikke kompetencer I ønsker, frem for bare at remse nogle teknologier op og sige "ekspert". 

Det kunne f.eks. være hvor meget rutine og erfaring der er behov for, for at kunne være til nytte for jer. Nogle særlige teknologier eller udviklingsmetoder I benytter. Hvis I ikke har nogle særligt store krav, blot man er engageret, så er det også fint - bare det lægges frem sådan. 

Jeg var selv ansat som freelance PHP udvikler da jeg gik I gymnasiet, og var på ingen måde ekspert - selvom jeg nogle gange troede det. Men jeg kom lyn-hurtigt ind i deres arbejdsrutiner, og fik styr på den eksisterende kode, og så gjorde det ikke ret meget at jeg ikke var ekspert.

Jeg tror min pointe er, at når I søger en fritidsansat, så kan I ikke forvente det store niveau, og det er heller ikke nødvendigt, da de fleste (hvis de allerede er inde i selve programmering) hurtigt fanger jeres rutiner, så I alligevel får den "arbejdsstyrke" I har behov for. 

Håber det gav mening og kan bruges :-)

De bedste hilsner
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg slå opgaven op på Amino Freelancer. Der finder du hjælp indenfor alle kategorier og til fornuftige priser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)