Jeg prøver lige at indsætte et udklip jeg lige har lavet
Der burde det være synligt, i den blå linie, over slutningen af ordet. Sådan ser det ud på alle de undersider jeg har, der har den blå linie, med forskellig tekst. At der i det område er bunden af noget anden tekst ligner det i hvert fald. Men er måske kun hos mig så. Bruger IE explorer
Jeg prøvede lige at markere teksten så får den jo en baggrundsfarve, og så kunne jeg se der står kontakt med hvidt, og det går jo så op i det ovenover som er hvidt, og derfor ulæseligt. Det er vel fordi meningen er at det skulle stå oppe i den sorte bjælke, ved siden af betingelser osv. Så måske noget med opløsning at det ikke automatisk tilpasser sig forskellige opløsninger? bare et gæt, er absolut ikke ekspert på det punkt
Jeg prøver lige at indsætte et udklip jeg lige har lavet
Der burde det være synligt, i den blå linie, over slutningen af ordet. Sådan ser det ud på alle de undersider jeg har, der har den blå linie, med forskellig tekst. At der i det område er bunden af noget anden tekst ligner det i hvert fald. Men er måske kun hos mig så. Bruger IE explorer
I fredags satte jeg min webshopE-blæk.dk online. I den forbindelse, så savner jeg tæsk og hug fra alle sider med hensyn til konverteringsoptimering, seo-optimering og ikke mindst den brugermæssige del af siden, altså hvordan den er at navigere rundt på!
HIT IT!!!!!
Hej Anders.
Tillykke med at få gang i din side
Jeg syntes at du skal overveje et overordnet farvetema. Da mixet af blå, grøn og rød er lidt kaotisk, og forvirre mere end hvad der er godt.
Noget lidt andet: jeg syntes at du skal skrive en liste over de modeller som hver farve passer til. Ellers Googler folk bare farvepatronen og deres printer, og så finder de måske et andet sted.
Hej og tak for kommentaren. Det med farverne er jeg ved at tænke over, for kan nok godt se, at det bliver en smule forvirrende og rodet.
Med hensyn til en produkt guide, så ligger funktionen det, og er ved at opbygge den, men vil først være færdig med den, inden den lægges aktiv på siden.
Under 'kontakt' er der ingen * ved telefon, men feltet skal stadig udfyldes.
Der bør måske være et loft på antal vare, som kan tilføjes kurven. Ellers kan man ende med nedenstående.
- Jeg fik også ordren igennem, uden at indtaste nogen former for betalings oplysninger.
Edit: Tillykke med siden i øvrigt, det ser godt ud
Hej Alexander
Telefonfelt Det kigger jeg på med det samme, for det skal da fremgå. Godt spottet.
Ordren Ja, så godt lige der kom en ordre. Det er givet videre til dem som har været med til at udvikle siden, for det skal ikke være muligt. Og ja, måske et loft på antal varer ville være en god ide. Det kigges der også på asap.
Du skal have tak for disse tips. Der er alligevel nogle af de lidt mere kritiske af slagsen. Og tak fordi du ellers synes om siden :D