Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterprofil som far

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg sad lige og reflekterede over mit eget mønster som iværksætter og selvstændig.

Tidligere skulle jeg næsten ikke bruge nogen betænkningstid før jeg sagde ja til et nyt projekt, jeg var langt mere villig til at tage risici på jagt efter et godt afkast.

For et par år siden blev jeg far for første gang, og jeg kan virkelig mærke en forskel i mit mønster. Det er jo helt naturligt at man gearer lidt ned når familien forøges, men jeg er temmelig overrasket over den ændring der er sket i min tankegang. Jeg prioriterer nu mere de sikre afkast og har faktisk lagt et par projekter tilbage i rygsækken som jeg tidligere nok var hoppet ud i.

Nogen vil måske kalde mig for "over-forsigtig", personligt vil jeg kalde det velovervejet :-) Jeg tror faktisk det har styrket mig, at jeg nu ikke kun har ansvar for mig selv. Har tidligere prøvet at brænde nallerne ved ikke at give beslutningerne moden overvejelse, det gør jeg nu.

Er bare nysgerrig efter at høre om andre har oplevet en ændring i deres "iværksættergen" efter de også fik forældrerollen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig har det været omvendt.
Jeg startede først min virksomhed efter, at jeg havde fået mine børn.

Men det er da ikke det mindste unaturligt.

Nu ved jeg jo ikke, hvor risikable dine projekter er. Jeg har hele vejen igennem arbejdet på at have så meget sikkert, at der også er plads til noget vildt og anderledes. På den måde kan man bevare suset af at skabe nyt uden at risikere familiens ve og vel.

Venlig hilsen

Hans 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)