Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-site købes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ønsker endnu en affiliate-side men jeg orker ikke at starte helt fra bunden igen. Så hvis du har en side til mellem 5000-10.000 kr. som du gerne vil sælge, så send mig en PB.

God Lørdag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det irrelevant hvad denne affiliate-side omhandler?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle krav til indtjening de sidste X antal måneder eller andre krav ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Ja som udgangspunkt er det irrelevant hvad siden omhandler. Jeg går ind i det med åbent sind men skal selvfølgelig kunne se potentialet. Det samme kan man vel sige om indtjening. Den behøves ikke nødvendigvis have tjent noget ind hvis potentialet er der. Når det så er sagt er det jo altid fedest hvis der er bare lidt gang i butikkenSmile

Men som jeg startede med at skrive er den temmelig åben, så hvis i har noget så sig frem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde knappen på din profil, så jeg kan sende dig en PB. Jeg har muligvis en side jeg gerne vil sælge. Er der andre steder jeg kan kontakte dig? :-)

Vh Mathias

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias B:

Hejsa,

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde knappen på din profil, så jeg kan sende dig en PB. Jeg har muligvis en side jeg gerne vil sælge. Er der andre steder jeg kan kontakte dig? :-)

Vh Mathias

Kører du noget add blocker eller lign her på siden ? - For så kan det være derfor at PM knappen forsvinder mener jeg.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Kører du noget add blocker eller lign her på siden ? - For så kan det være derfor at PM knappen forsvinder mener jeg.

Synes nu ellers jeg havde slået det fra... men ganske rigtigt. Det var min adblocker som "fjernede" PM knappen. :-)

Tak for det Henrik.

Vh Mathias

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige høre om jeg forstår dig ret. Ønsker du en side dit link kan ligge og trække trafik til dig på? Og tilbyder du så plads til et link på din website retur........Det er også ok hvis du kun vil ha dit link eksponeret og ikke tilbyder link retur, men har du så er det kun godt:).......Så er jeg altså overbevist om at jeg har det du mangler......jeg har traffik, men må vide hvad du har.....så jeg kan sende relevant traffik til dig. Går ikke ud fra det var trafikken alene du var ude efter:)

Hilsen

Michael 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

zun:

Jeg skal lige høre om jeg forstår dig ret. Ønsker du en side dit link kan ligge og trække trafik til dig på? Og tilbyder du så plads til et link på din website retur........Det er også ok hvis du kun vil ha dit link eksponeret og ikke tilbyder link retur, men har du så er det kun godt:).......Så er jeg altså overbevist om at jeg har det du mangler......jeg har traffik, men må vide hvad du har.....så jeg kan sende relevant traffik til dig. Går ikke ud fra det var trafikken alene du var ude efter:)

Hilsen

Michael 

Er det nu du lige læser hvad trådstarter i virkeligheden søger?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja Eric tak...kan nu godt læse, men jeg må åbenbart ha min forståelse revurderet. Havde nu været en kortere vej med et svar istedet for et chat-forslag om genlæsning:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)